۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
ایجاد ۳۰۰ نقطه تبلیغی در زنجان

سرپرست شهرداری زنجان گفت: در برنامه‌ریزی انجام شده این شهرداری حدود ۳۰۰ نقطه را برای تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته است و نامزدها می‌توانند پوسترهای خود را در این نقاط تعیین شده نصب و تبلیغ کنند.

به گزارش ایمنا، غلامحسن احمدی اظهار کرد: در صورت نیاز میزان نقاط برای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی افزایش خواهد یافت و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: با وجود برگزاری کلاس‌های توجیهی از سوی فرمانداری زنجان برای نامزدهای انتخاباتی به ویژه در ارتباط با نصب پوسترهای تبلیغاتی فقط در مکان‌های تعیین شده این مهم از سوی برخی رعایت نمی‌شود.

سرپرست شهرداری زنجان ادامه داد: با آغاز تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهر نصب تراکت و پوسترها بر روی در و دیوار شهر مشاهده می‌شود که جلوه‌ای ناخوشایندی را به سیمای شهری می‌دهد.

احمدی خاطرنشان کرد: بر این اساس طرفداران نامزدهای انتخابات، به این موضوع مهم توجه داشته باشند که نصب هرگونه پوستر و تراکت بر روی دیوارهای شهر، علاوه بر اینکه منظر عمومی را با مشکل مواجه می‌کند، عملی غیرقانونی است.

وی گفت: شهرداری از جمله دستگاه‌هایی است که در انجام اقدامات تبلیغی نامزدها سهم بسیار بالایی دارد و از آلودگی بصری شهری جلوگیری می‌کند.

سرپرست شهرداری زنجان تاکید کرد: شهرداری زنجان در صورت تداوم نصب پوسترها و اعلامیه‌های تبلیغاتی نامزدها در مبلمان شهری این مهم را با مستندات، جمع‌آوری و به فرمانداری زنجان ارسال خواهد کرد.

احمدی تاکید کرد: شهرداری زنجان با ایجاد زمینه‌ها و بسترهای لازم برای تبلیغات نامزدهای انتخابانی و ایجاد شور انتخاباتی و تحقق حماسه سیاسی، گام‌های عملی را جهت تعبیه مکان‌های خاص در این دوره از انتخابات در نظر برداشته است.

وی گفت: نقاط در نظر گرفته برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به صورت یک طرفه و دو طرفه تعبیه شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 410519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.