اجرای بیش از یکصد پروژه در منطقه ۶

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از اجرای بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی در این منطقه خبر داد و گفت: در اجرای پروژه ها همواره تلاش کرده‌ایم تا عدالت فضایی بر اساس تاکیدات شهردار اصفهان ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا برکت در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: بودجه این منطقه در سال جاری نسبت به سال گذشته ۸۶ درصد رشد داشته و بودجه چهار هزار و ۳۴۰ میلیارد ریالی منطقه محقق شده است.

وی افزود: بودجه چهار هزار و ۳۴۰ میلیارد ریالی سال جاری منطقه شش معادل ۱۱ درصد بودجه کل شهرداری اصفهان است و باعث اجرای بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی در سال جاری در محدوده این منطقه شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه این منطقه در ارزیابی سال ۹۸ به بالاترین سطح تعالی سازمانی در بین مناطق دست یافت، گفت: همه این دستاوردها برای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان است چرا که مردم را شایسته بهره‌مندی از بهترین خدمات و امکانات شهری می‌دانیم.

وی رسیدن به حس خوب رضایتمندی را برای کارکنان شهرداری نیز ضروری دانست و افزود: اگر بخواهیم ارباب رجوع و شهروندان را تکریم و بهترین سرویس‌ها را به آنها ارائه کنیم، باید ابتدا کارکنان خود را به نقطه‌ای از رضایت و امنیت شغلی برسانیم تا آنها با کار مفید و جهادی خود در کنار تکریم ارباب رجوعان، شایسته‌ترین نوع خدمت را به شهروندان ارائه کنند.

بودجه منطقه ۶ بیش از بودجه ۷ منطقه شهرداری اصفهان است

در ادامه این دیدار «علیرضا نصراصفهانی» رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه منطقه شش برابر با هفت منطقه دیگر شهرداری اصفهان است

وی افزود: سرزندگی شهر اصفهان به جهت اجرای پروژه‌هایی است که شهرداری اجرا می‌کند و در این میان نقش کارکنان بسیار مهم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های مختلف در شهر با تلاش کارکنان شهرداری، اصفهان را زیست‌پذیر کرده است، تصریح کرد: در بودجه شهرداری رشد ۵۰ درصدی رفاهیات کارکنان شهرداری را در نظر گرفتیم تا بهره‌وری سیستم افزایش یابد.

وی از پیگیری، ساماندهی و بهبود روش‌های استخدامی در مدیریت شهری و ایجاد امنیت شغلی برای کارکنان خبر داد و گفت: اگر انتظار داریم کارکنان شهرداری مردم را گرامی داشته و تکریم کنند قبل از آن باید خود آنها را مورد تکریم قرار دهیم و تا زمانی‌که خود کارمندان مورد تکریم قرار نگیرند، از جایگاه لازم برخوردار نشوند و امیدواری لازم برای ادامه مسیر را نداشته باشند، نمی‌توانیم انتظار داشت کارکنان نسخه شفابخشی برای مراجعان بپیچند و این مهم همواره مد نظر مدیران شهری بوده است.

نصراصفهانی با تاکید بر اینکه در بحث مسکن کارکنان شهرداری در سال‌های گذشته آنطور که شایسته بوده عمل نشده است، گفت: سال‌های گذشته در بحث مسکن کوتاهی صورت گرفته از این رو تلاش می‌کنیم با راهکارهای جدید موضوع مسکن را با الگو گرفتن از نمونه‌های موفق دیگر ارگان‌ها دنبال کرده و گام‌های مفیدی را برای مسکن کارکنان شهرداری برداریم.

وی ادامه داد: در حوزه مباحث درمان کارکنان نیز به دنبال ایجاد یک مرکز درمانی هستیم چرا که معتقدیم افراد وقتی در مجموعه مدیریت شهری مشغول به کار هستند اگر احساس تعلق نسبت به مجموعه داشته باشند بیش از پیش می‌توانند موفق عمل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: موظف هستیم این شهر را بهتر از گذشته و با ارزش افزوده تحویل آیندگان بدهیم و تک تک اتفاقاتی که در این شهر رقم می‌خورد اگر نتیجه‌ای داشته باشد، آن نتیجه به همگان می‌رسد.

کد خبر 410518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.