۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
تخریب و نوسازی دو پاساژ پرخطر

در این بسته خبری از پاشیدن ۱۲۰ تن نمک در سطح خیابان‌های بجنورد تا احداث پردیس سینمایی یزد و رشد ۳۷ درصدی بودجه حمل ونقل پایتخت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تخریب و نوسازی دو پاساژ پرخطر تهران

علی داوطلب، معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۹ گفت: به منظور پیشگیری از مخاطرات احتمالی و ایمن سازی ساختمان‌ها، تخریب و نوسازی دو پاساژ توحید و زنجانی در اولویت برنامه‌های اجرایی این حوزه قرار گرفت.

سنگفرش پیاده‌روهای اراک مرمت و تعویض می‌شود

ابوالفضل شالی بگ، سرپرست شهرداری منطقه دو اراک از مرمت و تعویض سنگفرش پیاده روهای سطح این منطقه خبر داد.

شهرداری‌های تبریز و اصفهان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری‌های فرهنگی بین شهرداری‌های اصفهان و تبریز، به امضای معاونان فرهنگی، اجتماعی و رؤسای سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی دو شهر رسید.

رشد ۳۷ درصدی بودجه حمل و نقل پایتخت

مسعود رنجبریان، مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن تشریح وضعیت بودجه سال ۹۹ این معاونت از اجرای سه پروژه شاخص در پایتخت در صورت تأمین سرمایه بخش خصوصی خبر داد.

۱۲۰ تن نمک در سطح خیابان‌های بجنورد پاشیده شد

محمد خاکشور، معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: بیش از ۱۲۰ تن نمک پس از بارش برف جمعه‌شب برای پاکسازی و بازگشایی خیابان‌ها و معابر اصلی سطح شهر استفاده شد.

مکان‌های ویژه تبلیغات نامزدهای انتخابات شهرکرد مشخص شد

محمدرضا امیدی، سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: ۴۵ مکان در حاشیه معابر، خیابان‌ها و میادین پرتردد شهرکرد برای انجام تبلیغات عادلانه داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعیین شده است.

شهرداری دخالتی در جمع آوری تبلیغات غیر مجاز ندارد

حسن محمدحسینی، مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری اصفهان گفت: شهرداری‌ها فضا را برای تبلیغات و ایجاد شور و شوق انتخاباتی ایجاد می‌کنند و دخالتی در جمع‌آوری تبلیغات غیرمجاز ندارند.

احداث پردیس سینمایی یزد

محمد شیبانی، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد از ساخت پردیس سینمایی با ۵ سالن نمایش در شهر یزد خبر داد.

مدیریت پسماند، اصلی‌ترین دغدغه شهروندان قمی

مهدی کلانتر زاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: بیشترین درخواست‌ها و تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ در حوزه سازمان‌ها مرتبط با سازمان مدیریت پسماند است.

کد خبر 410514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.