ایجاد سه بیلبورد تبلیغاتی در گناوه

مدیر روابط عمومی شهرداری بندرگناوه گفت: این شهرداری سه بیلبورد را در نقاط مهم این شهر به منظور نصب پوسترهای تبلیغات کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایجاد کرد.

به گزارش ایمنا، امرالله حاجب اظهار کرد: شهرداری از شروع آغاز رسمی تبلیغات کاندیداهای این دوره مجلس شورای اسلامی سه بیلبورد در نقاط مهم و پرتردد شهر واقع در چهارراه شهرداری، بازار روز و خیابان ساحلی برای ساماندهی تبلیغات ایجاد کرده است.

وی افزود: حامیان و ستادهای نامزدهای انتخاباتی برای استفاده تبلیغاتی از بیلبوردها باید شرایط و نکاتی را که الزامی است، رعایت کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری بندرگناوه گفت: هر کاندید فقط مجاز به چسپاندن یک پوستر در قطع ۵۰*۷۵ با جنس بنر روی هر کدام از بیلبوردها است و درصورت وجود فضای آزاد تا دوشنبه ۲۸ بهمن، چسپاندن بنر دوم بلامانع است.

حاجب تاکید کرد: برای جلوگیری از تخریب مبلمان شهری، چسپاندن هرگونه آثار تبلیغاتی روی در و دیوارها، تابلوهای راهنمای شهری و المان در سطح شهر ممنوع است.

وی یادآورشد: تمامی ستادهای انتخاباتی باید پنج روز پس از برگزاری انتخابات نسبت به جمع‌آوری همه آثار تبلیغاتی مجاز خود از سطح شهر اقدام کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 410492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.