بهره‌برداری از فاز نخست پروژه میدان شهدای هسته‌ای تا سال ۹۹

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه خیابان مشتاق تا میدان شهدای هسته‌ای بهره‌برداری می‌شود.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه میدان شهدای هسته‌ای یکی از مهمترین پروژه‌های منطقه چهار بشمار می‌رود و در واقع اجرای چهار پروژه در قالب یک پروژه است تا مشکلات ترافیکی آن محدوده از شهر را رفع کند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۶ با پنج میلیارد تومان اعتبار قراردادی منعقد شد تا ادامه خیابان مشتاق به سمت میدان شهدای هسته‌ای، فضای میدان و اتصال آن به بلوار ارغوانیه اجرا شود که در مراحل آزادسازی، مالکان  با شهرداری منطقه چهار توافق لازم را نداشتند، از این رو قرارداد اولیه، خاتمه پیمان یافت تا اقدامات قانونی برای آزادسازی میدان انجام شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: ظرف یک ماه گذشته با اجرای ماده ۹ لایحه قانونی نحوه خرید و تملک اراضی و املاک ، آزادسازی املاک در مسیر پروژه میدان شهدای هسته‌ای انجام شد و اجرای این پروژه شتاب گرفته است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان این که تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه خیابان مشتاق تا میدان شهدای هسته‌ای مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: سال آینده مسیر از میدان شهدای هسته‌ای تا کانال روشن دشت و ادامه بلوار ارغوانیه اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده شهرداری منطقه چهار اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه میدان شهدای هسته‌ای در نظر گرفته شده است.

مظفر با بیان این که احداث میدان شهدای هسته‌ای تحول بزرگی در منطقه چهار ایجاد خواهد کرد، گفت: این پروژه شامل حدود ۳۹ هزار مترمربع عرصه است که یکی از بزرگترین پروژه‌ها با کارکرد هندسی و ترافیکی بشمار می‌رود و سه خیابان اصلی به علاوه یک خیابان دسترسی محلی پینارت به این میدان منتهی می‌شود که احداث هر یک از این خیابان‌ها یک پروژه بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

کد خبر 410482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.