پرسپولیس برنده مصاف با الدوحیل؟

برخی رسانه‌ها از تخلف باشگاه الدحیل در استفاده از معز علی و احتمال سه بر صفر شدن بای این تیم با پرسپولیس خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - شنبه ۲۶ بهمن‌ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "پرسپولیس سه امتیاز از آسیا طلبکار شد" به گاف بزرگ باشگاه الدحیل در استفاده از معز علی در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، استفاده از معز علی در حالی صورت گرفت که او در بازی‌های قبلی لیگ قهرمانان دو کارته بوده است، حال باید صبر کرد و دید شکایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این باره به کجا خواهد رسید.

"گل" با عنوان "ویراژ در بالای جدول" به پیروزی مقتدرانه تراکتور مقابل سایپا در تبریز پرداخت، پیروزی که بار دیگر تراکتور را به جمع مدعیان به قهرمانی برگرداند تا جنگ قهرمانی لیگ برتر در حالت ۱+۴ قرار بگیرد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "آئین نامه انضباطی جدید AFC به ضرر پرسپولیس" به موضوع محرومیت معز علی در بازی با پرسپولیس ایران پرداخت، این روزنامه مدعی شده است که قوانین جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه بازی را برای معز علی صادر کرده است.

"هدف" با عنوان "چه کردی با دل اینها اسکوچیچ" از شکست دوگله صنعت نفت آبادان مقابل گل گهر نوشت، پیروزی که ادامه دهنده راه نزولی صنعت نفت و موجب سقوط پیکان به ته جدول بود.

"ایران ورزشی" با عنوان "جنگ سایبری" از دعوای مجازی دروازبان فعلی و گذشته استقلال نوشت، دعوایی که نشان از بودن دل رحمتی در بین آبی پوشان دارد، این در حالی است که مطمئناً دود این اتفاقات قبل از بازی‌های آسیایی در چشم شهرخودرو و استقلال خواهد رفت.

"پیروزی" با عنوان "تغییرات جدید در ترکیب" از احتمال جابجایی نفراتی در ترکیب پرسپولیس برای مصاف با شارجه امارات پرداخت، تغییراتی که محتمل‌ترین آن اضافه شدن استوکس به ترکیب خواهد بود.

"صدای سپاهان" با عنوان "السد را مثل کف دست می‌شناسم" به اظهارات شایان مصلح قبل از تقابل سپاهان با السد پرداخت، کسی که با لباس قرمز پرسپولیس شش بار مقابل السد ایستاده است.

"سبز سبزم" با عنوان "سپاهان و ذوب آهن در فوتبال ملی همچنان نقش پررنگی داشته باشند" از اظهارات جواد محمدی مدیرعامل ذوب آهن قبل از انتخابات فدراسیون نوشت.

کد خبر 410469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.