ابتکاری نو در ساماندهی تبلیغات محیطی نامزدها در ملایر

شهردار ملایر گفت: به پیشنهاد فرمانداری ملایر و به همت شهرداری برای نخستین بار، به جای نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، برجداره‌ها و مبلمان شهری، تصاویر ایشان بر روی بنرهایی به ابعاد هشت متر طول و سه متر ارتفاع، چاپ و در مکان‌های پرتردد شهر نصب شد.

به گزارش ایمنا، حسین بابایی اظهار کرد: در دوره‌های قبلی نصب و چسباندن پوسترهای تبلیغاتی و تصاویر نامزدهای انتخابات عموماً با استفاده از چسب و سریش بر جداره ها و دیوارهای شخصی و عمومی و بر روی مبلمان شهری، درختان، تیرهای برق، باکس های زباله، باجه‌های تلفن و صندوق‌های پست به صورت زشت و نامنظم، باعث تخریب اموال عمومی و نارضایتی شهروندان و ایجاد آلودگی بصری می‌شد.

وی ادامه داد: بنابراین در این دوره به منظور جلوگیری از تخریب اموال عمومی و نارضایتی شهروندان، مقرر شد نامزدهایی که تمایل به انجام این طرح دارند، تصاویرشان بر روی بنر چاپ و در ۴۰ نقطه شهرستان شامل ۳۰ نقطه در شهر ملایر و ۱۰ نقطه در شهرهای سامن، جوکار، ازندریان، زنگنه، اسلامشهر آق‌گل نصب شود.

شهردار ملایر اضافه کرد: به منظور رعایت حقوق نامزدهایی که در این طرح شرکت کردند و ایجاد شرایط برابر و جلوگیری از اسراف در هزینه های انتخاباتی، بنرها در ۱۸ طرح مختلف به صورت چرخشی طراحی و نصب شده و مکان‌های نصب بنر، به صورت قرعه‌کشی در حضور نامزدهای انتخابات یا نمایندگان آن‌ها تعیین شد.

بابایی گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم در نگهداری اموال عمومی به ویژه این بنرها کوشا باشند و در صورت مشاهده تخریب این بنرها، با شماره سه رقمی ۱۳۷ شهرداری یا پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و مراتب را گزارش دهند.

منبع: ایسنا

کد خبر 410467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.