معرفی خدمات گردشگری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قزوین در نمایشگاه تهران

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین از حضور این سازمان برای سومین سال پیاپی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا، محسن اسفندیاری اظهار کرد: این سازمان اقدامات فراوانی در خصوص گردشگری الکترونیک انجام داده که هر ساله با حضور در نمایشگاه گردشگری و نمایشگاهای نوروزی به معرفی آن‌ها به بازدید کنندگان می‌پردازد.

وی تصریح کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به اپلیکیشن‌های مسیریاب گردشگری و گردشگری مجازی (واقعیت افزوده) اشاره کرد که بازدید از قزوین را برای گردشگران تسهیل می‌کند.

اسفندیاری افزود: همچنین چند برنامه کاربردی ویژه سرای سعد السلطنه، که از بناهای فرهنگی و گردشگری شاخص شهر قزوین است، توسط سازمان فاوا و سازمان نوسازی و بهسازی تهیه شده که می‌توان تولید تصاویر ۳۶۰ درجه از این بنا و اپلیکیشن راهنمای صوتی را نام برد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین گفت: سامانه رزرو آنلاین تورهای گردشگری شهر قزوین از دیگر اقدامات سازمان فاوا در راستای توسعه گردشگری است که در ایام نوروز برای بازدید از اماکن گردشگری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 410440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.