آماده‌سازی بیش از ۱۰۰ نقطه برای تبلیغات انتخاباتی

معاون خدمات شهری شهردار شیراز،گفت: در بیش از ۱۰۰ نقطه شهر سازه هایی موسوم به جداره‌های کاذب برای تبلیغات انتخاباتی ایجاد شده است.

به گزارش ایمنا، محمدرضا محمدحسن پور اظهار کرد: همه مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز مسئولیت داشته‌اند که تا شب گذشته (پنجشنبه) محل‌هایی را برای تبلیغات انتخاباتی آماده کنند.

معاون خدمات شهری شهردار شیراز ادامه داد: بیش از ۱۰۰ جایگاه برای نصب تبلیغات کاندیداها در سطح مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز جانمایی شده است.

وی اضافه کرد: این ۱۰۰ نقطه در ابعاد بزرگ با طول‌های مختلف مانند ۳۲۰، ۲۴۰، ۴۸۰ و ۸۰۰ متر طول با یک متر و ۴۰ سانتی متر عرض در محل‌هایی که در سال‌های گذشته حجم بیشتری تبلیغات در این مناطق نصب می شده با استفاده از داربست و گونی ساخته شده است.

محمدحسن پور گفت: برای نصب و ایجاد این ۱۰۰ نقطه تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که هزینه پاکسازی نیز به این رقم اضافه خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار شیراز خاطرنشان کرد: نقاطی نیز به صورت دائمی در شهر برای تبلیغات وجود دارد که کاندیداها می‌توانند به جز این ۱۰۰ نقطه ایجاد شده در این محل‌ها نیز تبلیغات خود را نصب کنند.

وی افزود: از همه کاندیدا درخواست دارم که رعایت حال شهروندان و به ویژه پاکبان های زحمت کش شهرداری شیراز را کنند.

محمدحسن‌پور با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی یکسری تعاریف و همچنین تخلفات تبلیغاتی نیز تعاریف خاص خود را دارد، تاکید کرد: فرمانداری شهرستان شیراز قانون را در این خصوص به کاندیدای انتخابات ابلاغ کرده است.

معاون خدمات شهری شهردار شیراز خطاب به کاندیدا و اعضای ستاد انتخاباتی آن‌ها، گفت: کاری نکنیم که اِلمان‌های شهری و تجهیزات نصب شده در سطح شهر آسیب ببیند و یا پاکبان های زحمت کش به سختی زیادی مواجه شوند.

وی با اشاره به اینکه اگر در مراحل تبلیغات قانون رعایت شود مشکلی نیز به وجود نخواهد آمد، اظهار کرد: فضاهایی برای تبلیغات انتخاباتی با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز آماده شده است که درخواست داریم کاندیدا در این فضاها که پیش‌بینی شده کار تبلیغات خود را انجام دهند.

منبع: ایرنا

کد خبر 410406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.