گزیده خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای اصفهان

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با حضور مردم و مسئولان در شهرستان‌های استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با حضور گسترده مردم و مسئولان در شهرستان‌های استان اصفهان برگزار شد که گزیده آن را در ادامه می‌خوانید:

مسئولان در رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند

حجت الاسلام حسین اسکندری، امام جمعه موقت چادگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان با تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر اظهار کرد: زندگی حضرت فاطمه الزهرا (س) الگویی برای زنان جامعه اسلامی است؛ ساده زیستی، صداقت و دینداری از ویژگی‌های اصلی حضرت فاطمه الزهرا (س) است که راهکار اصلی رفع مشکلات در کانون خانواده و جامعه امروزی است.

وی ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: این حرکت عظیم خوشحالی مقام معظم رهبری و یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب را به همراه داشت.

امام جمعه موقت چادگان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت در انتخابات، گفت: همه تحلیل گران سیاسی دنیا حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رأی را قضاوت خواهند کرد،.

حجت الاسلام اسکندری افزود: به تعبیر سخنان مقام معظم رهبری اگر سخنی از شرکت نکردن در انتخابات گفته می‌شود به دلیل سختی و مشکلات معیشت است؛ مردم به نظام و انقلاب علاقمند هستند و نارضایتی مردم در موضوع اقتصادی است که انتظار می‌رود مسئولان در جهت رفع مشکلات تلاش کنند.

وی تصریح کرد: وظیفه نماینده مجلس، قانون گذاری است بنابراین همه باید با دقت به شعارهای نمایندگان توجه کنند تا در انتخاب افراد شایسته اشتباه نشود.

کد خبر 410404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.