امینی: حلقه اتصال اصلاح طلبان با دموکراسی، صندوق‌های رأی است

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان اصفهان گفت: حلقه اتصال اصلاح طلبان با دموکراسی، صندوق‌های رأی است. اگر این مسیر را رها کردیم در انتخابات ۱۴۰۰ چه جوابی به مردم می‌خواهیم داد؟ باید اصلاح طلبی را در مجلس حفظ کرد؛ این مطالبه حداقلی اصلاح طلبان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان امینی شامگاه امروز در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی ناهید تاج‌الدین اظهار کرد: دوباره آمده‌ایم تا نشان دهیم راه اصلاح طلبی ادامه دارد. در تاریخ کشور مشاهده می‌کنیم که جامعه بارها مورد هجوم این ناامیدی بسیار قرار گرفته است. این مسیر فراز و نشیب‌های فراوانی دارد اما بن بستی روبه روی ما نبوده و مسیر ادامه دارد.

وی افزود: حلقه اتصال اصلاح طلبان با دموکراسی، صندوق‌های رأی است. اگر این مسیر را رها کردیم در انتخابات ۱۴۰۰ چه جوابی به مردم می‌خواهیم داد؟ باید اصلاح طلبی را در مجلس حفظ کرد؛ این مطالبه حداقلی اصلاح طلبان است.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان اصفهان با بیان اینکه اصلاح طلبان باید در مجلسی که آینده اش مشخص نیست تریبونی داشته باشد تا بتوانند مطالبات اصلاح طلبی را فریاد بزنند، گفت: اصلاح طلبان همواره بر عملکرد دولت تدبیر و امید و فراکسیون امید انتقاد دارند، اما قائل به نگاه سیاه و سفید به عملکردها نیستیم. فراکسیون امید با هدف جلوگیری از ورود تندروها به مجلس تشکیل شد. این مطالبه توسط فراکسیون امید محقق شده و قوانینی بسیار تأثیرگذار در مجلس دهم به تصویب رسید؛ بنابراین باید واقع گرایانه به این عرصه نگاه کرد.

کد خبر 410377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.