عابدی: از تنها صدای اصلاح طلب اصفهان در مجلس حمایت کنیم

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مشکلات زاینده رود طی ۱۸ سال گذشته مانند جذام به جان شهر افتاده بود. نمایندگان ادوار گذشته اصفهان پیگیر این مشکلات نبودند؛ بنابراین در خواست دارم که انتخابات را جدی بگیریم و از تنها صدای اصلاح طلب اصفهان در مجلس حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر علی عابدی شامگاه امروز در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی ناهید تاج‌الدین اظهار کرد: در حال حاضر با وضعیتی مواجه هستیم که رقیب خود را پیروز انتخابات می‌داند. اصلاح طلبان در مقابل این چالش دو راهکار دارند. اولین راهکار این است که به عنوان اعتراض در انتخابات شرکت نکنند تا اعتراض خود به وضعیت موجود را اعلام کنند؛ اما روش دوم این است که به دنبال اخذ حق و حقوق شهروندی خود باشند.

وی افزود: در روش اول به دلیل عدم حضور کاندیداهای شاخص، اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نمی‌کنند. کسانی این ایده را مطرح می‌کنند که سیستم انتخاباتی و دموکراسی را قبول نداشته باشند؛ در صورتی که در انتخابات گذشته به خوبی نشان دادیم با وجود تنگناها می‌توانیم نقشه‌های رقیب را برهم بزنیم.

عابدی ادامه داد: پاسدار جمهوریت نظامی هستیم که جمهوریت اسلامی آن در یک انتخابات آزاد رقم می‌خورد. مهم‌ترین رکن این جمهوری اسلامی مجلس است؛ بنابراین در تمامی انتخابات‌ها با تفکر و قبول دموکراسی حماسه آفریدیم.

وی تصریح کرد: عقل ایجاب می‌کند از حرکت قهر آمیزی که در چهارچوب دموکراسی تعریفی ندارد دوری کنیم. اگر ناهید تاج الدین به عنوان نماینده اول با اکثریت آرا به مجلس شورای اسلامی راه یابد، این پیام را آشکار اعلام کرده‌ایم که ما در همه حرکت‌های نامتوازن به خوبی تصمیم گیری می‌کنیم. خانم تاج‌الدین در بحران‌های مجلس شورای اسلامی به خوبی با تدبیر و تلاش زیاد، بسیاری از ناممکن‌ها را ممکن کند.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به اینکه قهر با صندوق‌های رأی مشکلی را درمان نمی‌کند، گفت: باید با ایجاد امیدواری در جامعه و حمایت از تنها نماینده خود به سمت جلو حرکت کنیم. باید به این نکته نیز توجه کرد که در راستای احقاق حقوق شهروندی خود با همه وجود در عرصه انتخابات تلاش کنیم.

عابدی یادآور شد: مجلس دهم متحمل شدیدترین هجمه‌های تاریخ مجلس بود و آنقدر این هجمه‌ها فراوان بود که اگر امروز کسی در مجلس را ببندد به عنوان قهرمان از او یاد می‌کنند؛ اما باید جامعه تشخیص دهد که این هجمه‌های از کجا نشأت گرفته است.

وی افزود: مجلس دهم قوانین بسیار مؤثری را تصویب کرد؛ در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی بهترین طرح‌ها را مجلس دهم تصویب کرد و بسیار در زمینه انتخابات شوراها و نظارت موفق عمل کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: مشکلات اصفهان در طول چندین سال گذشته دیده نشده بود و در مجلس دهم توسط بنده و ناهید تاج‌الدین بسیاری از مشکلات اصفهان مشخص و پیگیری شد و لحظه‌ای از حق قانونی، شرعی و حیاتی اصفهان غفلت نکردیم؛ در صورتی که مشکلات زاینده رود طی ۱۸ سال گذشته مانند جذام به جان شهر افتاده بود. نمایندگان ادوار گذشته اصفهان پیگیر این مشکلات نبودند؛ بنابراین در خواست دارم که انتخابات را جدی بگیریم و از تنها صدای اصلاح طلب اصفهان در مجلس حمایت کنیم.

کد خبر 410375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.