تاج الدین: پای در عرصه گذاشتم تا اصفهان را از تک صدایی نجات دهم

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در این دوره از انتخابات مجلس برای چندمین بار کسانی که بویی از اصلاحات می‌بردند رد صلاحیت شدند؛ به همین دلیل مصمم شدم که نه تنها با نگاه سیاسی بلکه با نگاه به زنان و جوانان پای در عرصه بگذارم و اصفهان را از تک صدایی نجات دهم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناهید تاج الدین شامگاه ۲۴ بهمن در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی خود اظهار کرد: در چهار سال گذشته برخی از بزرگان اصلاح طلب اصفهان از بنده در خواست کردند برای انتخابات مجلس ثبت نام کنم اما موافق ثبت نام نبودم؛ نهایتاً با اصرار بزرگان اصلاحات برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کردم و امیدوار بودم به دلیل وجود بزرگان این جناح در عرصه انتخابات، نیازی به حضور بنده نباشد اما در این دوره همه کاندیداهای اصلاح طلبان رد صلاحیت شدند.

وی افزود: بعد از ادوار مختلف مجلس که بزرگان اصلاح طلب نتوانستند در انتخابات مجلس دهم شرکت کنند؛ نهایتاً پس چندین سال بالاخره اصفهان از یک صدایی خارج شد و به همین دلیل بر پروژه‌هایی که با نگاه سیاسی در اصفهان متوقف شده بود، شروع به حرکت کرد و نگاه به حوزه زنان نیز تغییر کرد؛ زیرا زنان مجلس دهم معتقد اند توسعه‌ای در ایران اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه بانوان در آن حضور پررنگ داشته باشند. زنان ادوار گذشته مجلس بر این باور بودند که جایگاه زنان تنها در خانه است اما باید از آنها پرسید چرا خود بر کرسی مجلس نشسته بودند؟ زنان مجلس دهم با حس مادرانه خود لایحه‌های را تنظیم کردند که سال‌ها پشت درهای مجلس مانده بود.

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: بعد از حوادث آبانماه تصمیم داشتم در انتخابات مجلس یازدهم شرکت نکنم؛ زیرا نسبت به شرایط جامعه دل سرد بودم اما نهایتاً به اصرار بزرگان در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کردم. در این دوره برای چندمین بار بسیاری از اصلاح طلبان رد صلاحیت شدند؛ به همین دلیل مصمم شدم که نه تنها با نگاه سیاسی بلکه با نگاه به زنان و جوان پای در عرصه بگذارم و اصفهان را از تک صدایی نجات دهم.

تاج‌الدین با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان اصفهان معتقد اند زاینده رود باید خشک بماند تا از فساد زیر پل خواجو جلو گیری شود، گفت: باید بمانم تا به نمایندگی از زنان و جوانان و ایثارگرانی که به طور عمد نمی‌گذاشتند صدای آنها به جای برسد اصفهان را از این نگاه‌ها نجات دهم.

وی خاطرنشان کرد: ای کسانی که فکر می‌کنید اصفهان شهری برخوردار است، به حاشیه‌های شهر بروید و واقعیت‌ها را از نزدیک احساس کنید.

کد خبر 410373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.