۸ طرح عمران شهری در رفسنجان افتتاح شد

به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار شهرستان رفسنجان، بخشدار و جمعی از مسئولان بخش، هشت طرح و پروژه در بخش نوق رفسنجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایمنا، ۲۸ هزار مترمربع آسفالت معابر و خیابان‌های شهر بهرمان با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

چمن مصنوعی در روستای شمس آباد نوق با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان و چمن مصنوعی شهید ملایی روستای اسماعیل آباد نوق با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان با حمایت مجتمع مس سرچشمه و دهیاری روستاها افتتاح شد.

پروژه آبیاری قطره‌ای ۴۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی محمد پور حجتی با اعتبار ۴۶۶ میلیون تومان که از این مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان بلاعوض دولتی و سهم آورده شخصی ۱۸۶ میلیون تومان و پروژه آبیاری قطره‌ای ۲۱.۵ هکتار از اراضی کشاورزی حسن فلاح با اعتبار ۴۲۹ میلیون تومان که سهم بلاعوض دولتی ۲۷۹ میلیون تومان و آورده شخصی ۱۵۰ میلیون تومان نیز در شهر جوادیه فلاح به بهره برداری رسید.

چاه آب آشامیدنی روستای اسماعیل آباد نوق رفسنجان با اعتبار پروژه شامل حفر چاه، تجهیز، مخزن و خط انتقال مجموعاً ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های رفع افت ولتاژ جنب پارک لاله بهرمان و خیابان شهید رفسنجانی جوادیه فلاح و اصلاح شبکه و روشنایی خیابان‌های دقوق آباد و باقرآباد و خیابان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بهرمان با اعتباری بالغ بر ۲۲۴ میلیون تومان افتتاح شدند.

سفره‌خانه در شهر بهرمان که توسط شهرداری بهرمان با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومان بهسازی و مرمت شده بود، مورد بهره برداری قرار گرفت. این سفره خانه قرار است به عنوان موزه مردم شناسی و سفره خانه مورد استفاده عموم قرار گیرد.

منبع: مهر

کد خبر 410370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.