هواداران برای حمایت از بانوان به ورزشگاه بیایند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن فوتبال بازی می کنند و از حاشیه های دیگر تیم ها دور هستند.

مژگان مدایم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دربی اصفهان و قرار گرفتن در مقابل تیم سپاهان، اظهار گرد: تیم از لحاظ روحی و بدنی در شرایط مناسبی است. امیدوارم در بازی فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. بازیکنان ما جوانند اما تا به این جا توانسته‌اند انتظارات را در زمین پیاده کنند. امیدوارم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی با اشاره به مصدومین تیم، گفت: پنج بازیکن مصدوم هستند، اما به بازی فردا می‌رسند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به پیش‌بینی بازی دربی، گفت: فکر می‌کنم یک بازی فوتبالی ببینیم. هر دو تیم رو به درواز حریف بازی می‌کنند، هم سپاهان، فوتبال بازی می‌کند هم تیم ما، هر دو تیم از حاشیه و اتفاقاتی که چند وقتی است در تیم‌ها مد شده است دور هستند.

مدایم‌زاده با اشاره به تیم سپاهان، عناون کرد: سپاهان تیم قوی است و از بازیکنان خوبی برخوردار است؛ ما باید از نتیجه بازی رفت مقابل سپاهان درس بگیریم.

وی با اشاره به جایگاه تیم ذوب آهن در جدول، تاکید کرد: کل تیم از کادر فنی گرفته تا بازیکنان تلاششان را می‌کنند تا تیم روند رو به جلویی داشته باشد و جایگاه بهتری در لیگ به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با اشاره به تاثیر تیم فوتبال آقایان ذوب آهن بر تیم فوتبال بانوان، اظهار کرد :قطعا وقتی که دو باشگاه بزرگ اصفهانی که در لیگ آقایان تیم های قوی دارند، خانم ها را حمایت می‌کنند باعث رشد تیم بانوان می‌شوند.

وی با اشاره به حضور هوادارا در ورزشگاه، تصریح کرد: من به عنوان  یک خانم می‌گویم که ما باید همگی دست به دست هم بدهیم و از جنسیت خودمان دفاع کنیم. امیدوارم در بازی‌ها بانوان هم شهری برای حمایت از تیم‌های اصفهانی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

کد خبر 410367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.