ظرفیت بالای کردستان به عنوان قطب گردشگری ایران

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار سنندج گفت: برپایی نمایشگاه‌های بین المللی در زمینه گردشگری بهترین فرصت برای معرفی تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری و دیدنی هر شهری است

به گزارش ایمنا، سه رکوت نجفی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های بین المللی در زمینه گردشگری بهترین فرصت برای معرفی تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری و دیدنی هر شهری است، اظهار کرد: کردستان یکی از استان‌هایی است که از لحاظ غنای تاریخی، فرهنگی، گردشگری و همچنین مناظر و طبیعت زیبا می‌تواند به عنوان قطب گردشگری در کشور باشد.

وی ادامه داد: با هدف معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری کشور روز گذشته _چهارشنبه ۲۳ بهمن‌ماه_ سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع در تهران آغاز به کار کرد.

نجفی تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان یکی از متولیان در این عرصه با برپایی غرفه زمینه مشارکت این شهرداری را هم فراهم آورد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار سنندج گفت: شهرداری در سال جاری توانست سنندج را به عنوان شهر خلاق موسیقی در یونسکو به ثبت برساند بنابراین جهت معرفی هر چه بهتر سنندج و همچنین هنر فاخر موسیقی در کنار اداره کل میراث فرهنگی این شهرداری هم با عنوان سنندج شهر خلاق موسیقی در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر شهرداری سنندج، صنایع دستی اورمان، گلیم کردستان، لباس محلی کردستان، دف سازی در کردستان، نازک کاری کردستان، مریوان شهر جهانی کلاش، انجمن دفاتر خدمات گردشگری کردستان، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فراز کرد و جامعه هتلداران استان کردستان حضور دارند.

نجفی افزود: در این نمایشگاه شرکت ارائه کننده خدمات گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در حوزه‌های مختلف مانند خدمات مسافرتی، اقامتی، پذیرایی، تفریحی، پرداخت‌های آنلاین، بیمه‌ها و صنایع دستی در این برنامه حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش ایمنا، سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی از ۲۳ تا ۲۶ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

کد خبر 410366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.