بیش از ۳میلیون و ۶۰۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در انتخابات مجلس یازدهم هستند

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اعلام اینکه تعداد رأی اولی‌های استان ۱۷۰ هزار و ۴۰۰ نفر است، گفت: این افراد در ۲۸۳۸ شعبه، رأی خود را به صندوق خواهند انداخت.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، حیدر قاسمی تعداد افراد واجد شرایط رأی دادن در استان اصفهان را ۳میلیون و ۶۰۳ هزار و ۵۳۹ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۷۰ هزار و ۴۰۰ نفر برای اولین مرتبه در انتخابات شرکت خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان تعداد نامزدهای تأیید صلاحت شده در استان اصفهان برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ۳۷۲ نفر اعلام و اظهار کرد: این افراد در ۱۶ حوزه انتخابیه استان به رقابت خواهند پرداخت.

معاون سیاسی و امنیتی و امور اجتماعی استاندار اصفهان با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها و امکانات برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده است، تصریح کرد: امیدواریم رأی‌گیری در ۲۸۳۸ شعبه اخذ رأی در استان اصفهان به خوبی انجام شود و مردم بتوانند با آرامش، رأی خود را به صندوق بیاندازند.

قاسمی همچنین اعلام کرد: زمان آغاز تبلیغات کاندیداهای انتخاب مجلس شورای اسلامی از ساعت صفر روز ۲۴ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته تا ساعت ۸ روز یکم اسفندماه ادامه خواهد داشت و بعد از این زمان، تبلیغات غیر قانونی خواهد بود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ دوم اسفندماه ۱۳۹۸ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 410334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.