بهمن فینالیست بدون شکست/ قهرمان از دست نامی نو در رفت

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بیکتبال بانوان برگزار شد که در این دیدار بهمن با برد مقابل نامی نو به فینال رسید و با برتری تیم پالایش نفت آبادان مقابل بانوان شهرگرگان؛ نتیجه دیگر فینالیست در مسابقه سوم بین این دو تیم مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه در دو دیدار برگزار شد.

در تهران گروه بهمن میزبان نامی نو اصفهان بود و بازی برتری ۹۶ بر ۸۶ بانوان بهمن به پایان رسید. گروه بهمن با پیروزی در دیدار رفت و برگشت به فینال بسکتبال بانوان رسید.
 

کوترتر اول

بانوان نامی نو که برای جبران بازی رفت به میدان آمده بودند کوارتر را با برتری آغاز کردند و با پرتاب‌های دقیق توانستند از بهمن پیشی بگیرند. نامی نو با برتری ۲۷ بر ۱۸ کوارتر را به پایان رساند.
 

کوارتر دوم

گروه بهمن در کوارتر دوم تمرکز بیشتری داشت و همچون بازی رفت با بهره گیری از پرتاب‌های سه امتیازی، بازی را به تساوی ۳۹ بر ۳۹ کشاند اما با پرتاب معصومه اسماعیلی و مژگان خدا دادی، نامی نو باز هم پیش افتاد و این کوارتر هم با برتری ۴۳ بر ۴۰ پایان رساند.
 

کوارتر سوم

نامی نو کوارتر سوم را با برتری آغار کرد و اختلاف خود را با حریف به ۱۲ امتیاز رساند. گروه بهمن با پرتاب‌های دقیق و سه امتیازی اختلاف را کم کرد. در دقیقه انتهایی این کوارتر سعیده علی، چند پرتاب سه امتیازی انجام داد تا این کوارتر با برتری ۷۱ بر ۶۶ گروه بهمن به پایان رسد.
 

کوارتر چهارم

سعیده علی، کاپیتان تیم گروه بهمن در ابتدای کوارتر چهارم با پرتاب‌های سه امتیازی، گروه بهمن را پیش انداخت. در اواخر این کوارتر دو بازیکن تیم نامی نو در زمان دفاع برخورد شدیدی باهم داشتند که باعث شد بازی متوقف شود. در زمان برخورد توپ بهمن وارد سبد شد و داور امتیاز را به گروه بهمن داد که با اعتراض سپیده جعفری مربی نامی نو رو به رو سد. اما در نهایت با برسی امتیاز به بهمن داده شد و بازی ادامه پیدا کرد. بانوان نامی نو به تلاش خود ادامه دادند اما در نهایت این بازی با برتری ۹۶ بر ۸۶ گروه بهمن به پایان رسید.

به گزارش ایمنا در دیگر بازی این مرحله بانوان گرگانی میزبان پالایش نفت آبادان بودند.
در این دیدار پالایش نفت با نتیجه ۶۷ بر ۶۰ برابر حریف پیروز شد و با توجه به برتری بانوان گرگانی در دیدار نخست، تکلیف دیگر فینالیست لیگ برتر بسکتبال بانوان به دیدار سوم پالایش نفت آبادان و بانوان شهر گرگان کشیده شد. این دیدار فردا جمعه ۲۵ بهمن ماه در گرگان برگزار می‌شود.

کد خبر 410333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.