گاندو ها استارت زدند

چهارصد و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نمره بیست کلاسو…" عنوان اصلی این رسانه است که اختصاص به درخشش شماره ۲۰ جوان سپاهان دارد. در روزی که همه بازیکنان سپاهان عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند این محمد محبی بود که خود را در قامت یک ستاره معرفی کرد و توانست در بیست سالگی و با شماره ۲۰ عنوان ستاره این میدان را نصیب خود کند.

" گاندو ها استارت زدند " عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به آغاز دوباره تمرین ذوبی ها پس از وقفه‌ای کوتاه دارد. ذوبی ها پس از سه روز استراحت بار دیگر تمرینات خود را از سر گرفتند تا بتواند روند رو به رشد خود را که به تازگی با سرمربی جدید آغاز کردند ادامه دهند و جایگاه خود را در جدول رقابت‌ها مطلوب‌تر از قبل سازند.

"ای جان به سروش" عنوان دیگری از این روزنامه است که اختصاص به درخشش خرید زمستانی سپاهانی‌ها دارد. سروش رفیعی که دوران پر افت و خیز و پر نوسانی را در پرسپولیس و شهر خودرو تجربه کرده بود، در ماجراجویی جدید خود در سپاهان توانست به دوران طلایی خود یعنی همان سروش آماده قبل بازگردد.

"رؤیای طلایی ۳ منتشر شد" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به مستند جدید سپاهانی‌ها دارد. در این مستند محبی، کی روش استنلی و پیام نیازمند حضور دارند.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 410327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.