پیش‌بینی بیش از ۴۰ نقطه برای فعالیت تبلیغاتی در ابهر

شهردار ابهر گفت: در آستانه انتخابات بیش از ۴۰ نقطه در نقاط پرتردد شهر برای فعالیت تبلیغاتی کاندیداها پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا، محمدرضا ذوالقدری‌ها، اظهار کرد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی بسترهای لازم برای تبلیغات کاندیداها در خور و شان شهروندان و فضای شهری ابهر به نحو مطلوب آماده‌سازی شده است.

وی تاکید کرد: شهرداری ابهر با ایجاد زمینه‌ها و بسترهای لازم برای تبلیغات کاندیداها و ایجاد شور انتخاباتی و تحقق حماسه سیاسی، گام‌های عملی را جهت تعبیه مکان‌های خاص و در خور، جهت تبلیغات کاندیداهای این دوره از انتخابات در نظر گرفته شده است.

شهردار ابهر با تاکید بر ضرورت حفظ سیما و منظر شهری در تبلیغات، تاکید کرد: از کاندیداها و هواداران آن‌ها انتظار می‌رود در راستای حفظ و پاکیزگی شهر و عمل به قانون تبلیغات انتخابات از نصب عکس و پوستر در دیوارهای اماکن مختلف خودداری کنند.

ذوالقدری‌ها با بیان این‌که سالانه هزینه بالایی برای زیباسازی سیما و منظر شهری و دیوارنویسی در سطح شهر صورت می‌گیرد، گفت: هواداران کاندیداها از دیوارنویسی در اماکن خصوصی و عمومی پرهیز کنند، زیرا نتیجه‌ای جز تخریب فضای عمومی که متعلق به همه شهروندان است، ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ مکان در معابر عمومی و نقاط مختلف و پرتردد که قابلیت تبلیغات برای کاندیداها را دارند توسط شهرداری شناسایی و در جهت تبلیغات انتخاباتی آماده‌سازی و در زمان قانونی شروع تبلیغات در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

کد خبر 410313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.