تقسیم گیلان به پنج منطقه برای تسریع در بازگشایی محورها

وزیر راه و شهرسازی از تقسیم استان گیلان به پنج منطقه برای تسریع در روند بازگشایی محورهای روستایی استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که بیشتر این محورها تا فردا شب بازگشایی شوند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی با اشاره به بازدید از محورهای ارتباطی فومن و صومعه‌سرا، اظهار کرد: حرکت و فعالیت در این مناطق به نحو مطلوبی برقرار شده است.

وی با بیان این‌که ماشین‌آلات و تجهیزات برای بازگشایی محورها در استان توزیع شده است، افزود: در جلسه صبح امروز، به‌منظور سرعت‌دادن به روند بازگشایی محورهای ارتباطی، استان را به پنج منطقه تقسیم و مسئولان عملیات هر منطقه را در سطح معاونان وزیر و مدیران ارشد، مشخص کردیم. همچنین، ماشین‌آلات بخش خصوصی را از سایر استان‌های کشور به کار گرفتیم و ان‌شاء‌الله بتوانیم تا فردا شب محورهای مسدود اکثر روستاهای استان را بازگشایی کنیم.

اسلامی عنوان کرد: روستاهای واقع در نقاط صعب‌العبور استان که در آن‌جا، ارتفاع برف بیشتر است و عبور و مرور به‌ندرت انجام می‌شود نیز در دستور کار قرار گرفته و از همکارانمان خواسته‌ایم، این محورها را در چهار روز آینده بازگشایی کنند.

وزیر راه با بیان این‌که آمار دقیقی از تعداد محورهای مسدود روستایی استان وجود ندارد، گفت: اولویت ما این است که زندگی و دسترسی مردم از یک مسیر برقرار باشد و بتوانند ارتباطی مناسب و روان داشته باشند؛ این کار هم‌اکنون در حال انجام است و تا فردا شب موانعی را که در اغلب محورهای استان است، برطرف می‌کنیم.

کد خبر 410304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.