برگزاری همایش تخصصی «مشهد شهر دوستدار آب»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد از برگزاری همایش تخصصی «مشهد شهر دوستدار آب» با تاکید بر شعار ۲۰۲۰ سازمان ملل «آب و تغییرات اقلیم» در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اسفندماه سال‌جاری خبر داد.

شهریار آل‌شیخ در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حاشیه برگزاری این همایش سه کارگاه تغییرات اقلیمی و شهر، تغییرات اقلیمی و منابع آب شهرها و نقش مدیریت شهری در مقابله با کم آبی و تغییرات اقلیم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کارگاه «تغییرات اقلیمی و شهر» مباحثی همچون «گرمایش جهانی و شهرها»، «شهرها، مخاطرات جوی و فرین های اقلیمی» و «تعدیل آثار تغییرات اقلیمی در شهرها و سازگاری با آن» بررسی می‌شود، افزود: در کارگاه تغییرات اقلیمی و منابع آب شهرها پیرامون سه محور تبیین وضع موجود منابع آب شهرهای ایران، تغییرات اقلیمی و اثرات آن بر منابع آب شهرهای ایران و چالش‌های مدیریت منابع آب در شهرهای ایران برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد ادامه داد: در کارگاه «نقش مدیریت شهری در مقابله با کم‌آبی و تغییرات اقلیم» سه محور تاب‌آوری شهرهای ایران در برابر بحران آب و تغییرات اقلیمی، سیاست‌گذاری و حکمرانی آب مبتنی بر کم آبی در کلانشهرهای ایران همچنین هنجار سازی اجتماعی به اخلاق آب در بحران آب و تغییرات اقلیم بررسی می‌شود...

وی خاطرنشان کرد: گواهینامه شرکت در کارگاه‌ها از سوی کمیسیون ملی یونسکو_ ایران به شرکت کنندگان در کارگاه اعطا خواهد شد.

آل‌شیخ گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام جهت حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند از راه‌های ارتباطی شماره تماس ۳۱۲۹۲۱۴۶(۰۵۱) یا نشانی اینترنتی mashhadwfc.ir اقدام کنند.

کد خبر 410303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.