امینی: تریبون اصلاحات در مجلس باید حفظ شود

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان منطقه اصفهان گفت: هیچ زمانی بحث تحریم انتخابات یا کاهش مشارکت در برنامه‌های اصلاح طلبان نبوده و نخواهد بود.

احسان امینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون مشارکت در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در هر دوره از انتخابات بر حسب شرایط ، میزان مشارکت مردم در انتخابات با فراز و نشیب‌های فراوانی روبرو بوده اما اصلاح طلبان به عنوان کنشگران سیاسی و مدنی در جامعه از نهاد انتخابات دفاع می‌کنند و از صندوق‌های رأی فاصله نمی‌گیرند؛ زیرا کم هزینه ترین روش برای اصلاحات در جامعه است.

وی افزود: برخی مواقع هدف اصلاح طلبان در انتخابات کسب اکثریت کرسی‌های بهارستان برای تأثیرگذاری حداکثری در فضای مدیریتی کشور بود اما در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، اصلاح طلبان با توجه به شرایط هدف حداقلی خود را رها نکردند؛ تریبون اصلاحات در مجلس باید حفظ شود. تنها مسیری که می‌تواند مطالبات اصلاح طلبی و مردم را فریاد بزند، تریبون نهادهای انتخابی است؛ هیچ زمانی بحث تحریم انتخابات یا کاهش مشارکت در انتخابات در برنامه‌های اصلاح طلبان نبوده و نخواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان منطقه اصفهان تاکید کرد: برخی نمایندگان اصلاح طلب دوره دهم مجلس شورای اسلامی کارنامه قابل قبولی از خود بر جای گذشته‌اند؛ از همین رو نباید دید سیاه و سفید نسبت به دستاوردهایمان در مجلس دهم داشته باشیم؛ زیرا با همه انتقادات و محدودیت‌هایی که سر راه فراکسیون امید وجود داشت، اما در برخی زمینه‌ها عملکرد خوبی داشتند.

امینی خاطرنشان کرد: قطعاً تصمیم مجدد ما برای حمایت از ناهید تاج الدین تنها نماینده تأیید صلاحیت شده اصلاح طلبان به عملکرد مثبت ایشان باز می‌گردد؛ بنابراین بر حسب شرایط کنونی باید تلاش کنیم حداقل کرسی‌ها را کسب کنیم تا این کرسی‌ها در مجلس مدافع مطالبات مردم و اصلاحات باشد.

کد خبر 410284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.