۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
سرنوشت مبهم شش بازیکن یوونتوس

خبرها در ایتالیا حاکی از آن است که لیستی توسط باشگاه یوونتوس آماده شده که طبق آن، آینده برخی بازیکنان این باشگاه در هاله‌ای از ابهام خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از as، یوونتوس در حال حاضر فصل سختی را پشت سر می‌گذارد. پس از نشستن بر روی سکوی قهرمانی ایتالیا آن هم به مدت نزدیک به یک دهه، در فصل جاری سرنوشت اسکودتو پیچیده‌تر شده تا اینتر و لاتزیو سرسختانه برای تصاحب این عنوان تلاش کنند.

از آنجایی که باشگاه متمول ایتالیایی این روزها شاهد افول سطح عملکرد در رقابت‌های مختلف است، صحبت‌های زیادی در محافل فوتبالی ایتالیا مبنی بر لیست فروش یووه در تابستان به گوش می‌رسد. البته به نظر می‌رسد این بازیکنان در صورتی از بانوی پیر جدا خواهند شد که نتوانند تا پایان فصل از لحاظ فنی خود را اثبات کنند.

آندره آ آنیلی، مدیریت باشگاه یوونتوس، جلساتی را با مدیران ورزشی و همچنین برخی از افراد شاخص باشگاه برگزار کرده تا مستقیماً نسبت به اوضاع آگاه شود. آنیلی همچنین با پاراتیچی و ندود نیز هم اندیشی کرده تا لیستی از بازیکنانی که احتمالاً در تابستان از این باشگاه خارج می‌شوند را آماده کند. عملکرد این بازیکنان در طول هفته‌ها و شاید حتی چند ماه اخیر مورد ارزیابی قرار گرفته و لیست نهایی آنیلی شامل ۶ بازیکن می‌شود.

لیست احتمالی خروجی‌های یوونتوس در تابستان: میرالم پیانیچ، بلیز ماتوییدی، فدریکو برناردسکی، داگلاس کاستا، الکس ساندرو و گونزالو هیگواین.

به نظر می‌رسد این شش بازیکن که البته از افراد ثابت ترکیب یووه نیز هستند، باید بیش از پیش نسبت به ارائه عملکرد بهتر تلاش کنند تا بتوانند به استانداردهای باشگاه یوونتوس برسند، در غیر این صورت شاید در تورین دیگر جایی برای آن‌ها نباشد.

کد خبر 410282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.