نمایشگاه گردشگری تهران فرصتی برای ارتباط با بازارهای بین‌المللی است

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: نمایشگاه گردشگری تهران در حوزه بازاریابی و جذب گردشگر نقش مؤثری خواهد داشت و فرصت خوبی در آن فراهم است تا بتوانیم با بازارهای بین‌المللی ارتباط برقرار کنیم.

فریدون اللهیاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اظهار کرد: امسال برای این که نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری برای هم‌افزایی و سازماندهی منسجم باشد به صورت هماهنگ برگزار شده است و استان اصفهان با قوت در این نمایشگاه شرکت کرده است.

وی افزود: تأسیسات گردشگری اصفهان، هتلداری، تأسیسات گردشگری کاشان و صنایع دستی اصفهان به صورت یک مجموعه در سالن شش نمایشگاه حضور دارند. شهرستان‌های دیگر همانند آران و بیدگل نیز در نمایشگاه شرکت کردند؛ حضور اصفهان امسال متکی بر توانمندی بخش خصوصی بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: این نمایشگاه فرصتی برای تأسیسات گردشگری است تا از تجربه بازاریابی موفق و توان ملی و بین مللی استفاده کنند و از طرف دیگر صنایع دستی از این مجال برای معرفی توانمندی‌ها و محصولات خود و آشنایی و ارتباط هنرمند با بازار و سلیقه مخاطب می‌تواند بهره‌مند شود.

وی با اشاره به این که برگزاری همزمان نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی فرصت خوبی برای هنرمندان عرصه صنایع دستی است، افزود: جاذبه هنر اصفهان می‌تواند توجه مخاطب را جلب کند و امیدواریم نمایشگاه تجربه موفقی برای شرکت کنندگان اصفهانی باشد.‌

اللهیاری با بیان این که نمایشگاه تهران مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری است که در کشور برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه در حوزه بازاریابی و جذب گردشگر نقش مؤثری خواهد داشت همچنین اهداف مختلفی را دنبال می‌کند که بخشی از آن بازاریابی، کسب دانش و مهارت است و در این نمایشگاه فرصت خوبی فراهم است تا بتوانیم با بازارهای بین‌المللی ارتباط برقرار کنیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در آستانه نوروز برگزار شده است و بهار استان اصفهان فصل گردشگری است و در بحث معرفی و جذب گردشگر و ظرفیت‌های آن مؤثر خواهد بود، همچنین امیدواریم برای بازاریابی تأسیسات گردشگری نیز مؤثر باشد.

کد خبر 410275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.