وجود ۷۵۰ هکتار معبر خاکی در خاش

شهردار خاش گفت: با وجود ۷۵۰ هکتار معبر خاکی و فقر و محرومیت مردم و ناتوانی شهرداری در تامین هزینه‌های مالی و خدمت‌رسانی و وابسته بودن به بودجه دولت، باید برای بهبود وضع این نهاد مردمی توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش ایمنا، عبدالمجید تمندانی اظهار کرد: توسعه شهر خاش با اولویت توجه به حاشیه‌های شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد و همواره توجه ویژه‌ای به این مناطق شده است.

وی تاکید کرد: سالانه ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر خاش آسفالت می‌شود، اما با وجود ۷۵۰ هکتار معبر خاکی و فقر و محرومیت مردم و ناتوانی شهرداری در تامین هزینه‌های مالی و خدمت‌رسانی و وابسته بودن به دولت باید به این نهاد مردمی توجه ویژه‌ای شود.

شهردار خاش خاطرنشان کرد: در ساخت بوستان‌ها و پارک‌ها و توسعه فضای سبز و فراهم کردن امکانات ورزشی و سرگرمی و اجرای پروژه‌های عمرانی با نگاه مثبت اقداماتی انجام شده است، اما کافی نیست.

وی اضافه کرد: بسیاری از حاشیه‌نشینان از ضوابط زندگی شهرنشینی آگاهی ندارند و با ریختن زباله در محیط پارک‌ها و رهاسازی زباله و فاضلاب و خسارت زدن به فضای سبز و امکانات عمومی و نیز سلب آسایش و آرامش مردم به سایر شهروندان اذیت و آزار می‌رسانند.

منبع: ایرنا

کد خبر 410270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.