از کسب و کارهای نوآورانه دانش آموزی حمایت می‌کنیم

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از حمایت کامل این معاونت از کسب و کارهای خلاقانه دانش آموزی به ویژه در حوزه تولید گیاهان زینتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی یعقوبی در بازدید از مرکز رشد و کارآفرینی آموزش و پرورش خراسان رضوی (میکاپ) و هنرستان کشاورزی شهید بهشتی اظهار کرد: این هنرستان ظرفیت بسیار مناسبی برای آموزش و تربیت نیروی متخصص در حوزه فضای سبز و همچنین تولید گیاهان زینتی مختلف دارد.

وی با بیان این که یکی از مهمترین اولویت‌های این معاونت حمایت از کسب و کارها و فعالیت‌های نوآورانه است، افزود: در همین راستا با توجه به حضور بیش از ۷۰۰ دانش آموز در حال تحصیل در رشته‌های مرتبط با علوم کشاورزی در این هنرستان و تولید انواع گیاهان زینتی با روش‌های فناورانه و نوین در این مجموعه توسط خود دانش آموزان، مجموعه شهرداری آمادگی دارد تا با افزایش تعاملات خود با این مجموعه، از فعالیت آن‌ها در این زمینه حمایت کند.

به گزارش ایمنا، نخستین مرکز رشد و کارآفرینی آموزش و پرورش کشور با زیربنایی بالغ بر ۳۲۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در مشهد مقدس راه اندازی شده است. در مراکز رشد و کارآفرینی آموزش و پرورش ایده‌های معلمان و دانش آموزان عملیاتی و تجاری‌سازی شده و در نهایت منجر به ایجاد کسب و کار جدید، کارآفرینی و اشتغال‌زایی خواهد شد.

کد خبر 410269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.