اسکوچیچ قول صعود به جام جهانی نداده است

دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی در آخرین اظهارات خود اعلام کرد به فدراسیون قولی برای صعود تیم ملی به جام جهانی نداده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۲۴ بهمن‌ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "قول صعود به جام جهانی ندادم" به اظهارات دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی در خصوص وضعیت فعلی تیم ملی ایران پرداخت، اظهاراتی که قول صعود ندادن آن یک زنگ خطر و نگرانی بزرگ برای فوتبال دوستان است، کسانی که از همان روز انتخاب اسکوچیچ این انتخاب را در حد تیم ملی ایران ندانستند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "دیاباته با مجوز رفت، زمان بازگشتش را مجیدی مشخص می‌کند" به اقدام عجیب باشگاه استقلال بعد از مصدومیت شیخ دیاباته پرداخت، البته که با این وجود رفتن دیاباته یا قهر دائمی او دور از انتظار به نظر می‌رسد و استقلال با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ و آسیا زودتر از موعد فرمان به بازگشت دیاباته از فرانسه می‌دهد.

"هدف" با عنوان "ترابی برای شارجه شارژ می‌شود" خبر از بازگشت هافبک گلزن و گلساز سرخ‌ها برای مصاف این تیم با الشارجه امارات نوشت، مصافی که حضور ترابی در آن به منزله افزایش قدرت خط هافبک پرسپولیس است.

"ایران ورزشی" با عنوان "شروع با چراغ خاموش" از شروع کار دراگان اسکوچیچ در قامت سرمربی تیم ملی ایران نوشت، آغازی که با حضور در تمرین فولاد خوزستان شکل گرفت، حال امتداد این بازدیدها از تمرین تیم‌های باشگاهی می‌تواند به اسکوچیچ، محبوبیت، مقبولیت و البته دید باز تری برای انتخاب بازیکنان ببخشد که نتیجه آن مطمئناً روی روند عملکرد تیم ملی تأثیرگذار خواهد بود.

"پیروزی" با عنوان "فراموش کن قهرمان" به لزوم بازگشت روحیه سرخپوشان بعد از شکست مقابل الدحیل پرداخت، شکستی که می‌تواند زمینه‌ساز درس گرفتن از اشتباهات و بازگشت قدرتمند به لیگ قهرمانان باشد.

"صدای سپاهان" با عنوان 'برای دروغ ۱۳ خیلی زود بود" انتقال احتمالی نیازمند به پرسپولیس در پایان فصل را یک دروغ قلمداد کرد، حال باید منتظر ماند و دید دروغ انتقال نیازمند به تحقق می‌پیوندد یا نیازمند آینده خود را پیراهن سپاهان تصور می‌کند.

"سبز سبزم" با عنوان 'کاپیتان آماده تاخت و تاز در آزادی" خبر از عدم محرومیت حدادی فر برای دیدار ذوب آهن مقابل استقلال نوشت، خبری که مطمئناً شانس بالایی برای موازنه قدرت در میانه زمین برای ذوب آهن می‌دهد.

کد خبر 410262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.