تعیین بیش از ۵۰ محل برای تبلیغات انتخاباتی در آبادان

معاون خدمات شهری شهردار آبادان گفت: بیش از ۵۰ مکان برای تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آبادان درنظر گرفته شده که تعداد آن نسبت به انتخابات‌های گذشته افزایش یافته است.

به گزارش ایمنا، حسین خلف‌دریس اظهار کرد: این مکان‌ها شامل ۳۲ دیوار بتونی و ۱۸ استیج است که در حاشیه میدان‌ها و خیابان‌های پرتردد سطح شهر نصب شدند تا زمینه تبلیغات عادلانه‌ی برای نامزدها فراهم شود.

وی افزود: نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آبادان می‌توانند به طور رایگان پوستر و تبلیغات خود را در این مکان‌ها نصب کنند.

معاون خدمات شهری شهردار آبادان گفت: این امکان فقط در مدت زمان قانونی تبلیغات برای تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم است.

خلف‌دریس اضافه کرد: در انتخابات سال‌های گذشته نصب پوسترهای تبلیغاتی بر دیوار خیابان‌ها و مکان‌های عمومی آبادان زیبایی شهری را مخدوش کرده و جمع‌آوری آنها هزینه و زمان بسیاری برای شهرداری در پی‌داشت.

وی افزود: طبق قانون چسباندن تبلیغات، خارج از مکان‌های پیشبینی شده شهرداری، جریمه داشته و قابل پیگیرد در مراجع قانونی است، لذا ستادهای انتخاباتی و نامزدها به این مساله توجه بیشتری داشته باشند.

منبع: ایرنا

کد خبر 410246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.