سپاهان دنبال انتقام در سالن بدون تماشاگر گنبد

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال آقایان امروز _پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه_ سپاهان اصفهان در حالی باید در گنبد به مصاف تیم والیبال شهرداری این شهر برود که گنبدی‌ها در این دیدار از حمایت هوادارانشان محروم هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادامه رقابت‌های هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال امروز _پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه_ از ساعت ۱۶ با پنج دیدار در شهرهای تهران، سیرجان، یزد، اراک و گنبد پیگیری می‌شود.

پیکان تهران پیام خراسان؛ جدال بالا و پایین جدول

تیم والیبال پیکان تهران در سالن ساپکو میزبان پیام مشهد خواهد بود؛ پیکانی‌ها هفته گذشته روند ناکامی‌هایشان را ادامه دادند و در مقابل تیم والیبال شهرداری ورامین متحمل شکست سه بر صفر شدند. تیم والیبال پیام خراسان در هفته پانزدهم با قرعه استراحت روبرو شده بود و بازیکنان این تیم استراحت کردند.

در دیدار رفت پیکانی‌ها در مشهد موفق شدند پیام خراسان را با نتیجه سه بر یک شکست دهند. تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته شانزدهم تیم والیبال پیکان تهران در رده با ۳۲ امتیاز در رده سوم و پیام خراسان با ۱۱ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارند. قضاوت این دیدار برعهده قادر صادقی و جواد مرآتی خواهد بود، همچنین امیدوار حاتمی و محمدحسین شفقی به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت.

فولاد سیرجان ایرانیان شهرداری ورامین؛ امتحان سخت در خانه

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان میزبان تیم مدعی شهرداری ورامین خواهد بود.

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان هفته گذشته شهروند اراک را در یک دیدار خارج از خانه سه بر صفر شکست داد. تیم والیبال مدعی شهرداری ورامین هفته گذشته در تیم والیبال پیکان تهران را در سالن گل‌عباسی ورامین با نتیجه سه بر صفر شکست داد.

شهرداری ورامین در دور رفت و در یک دیدار خانگی با نتیجه سه بر دو از سد فولاد سیرجان ایرانیان عبور کرد. تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته شانزدهم تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان با ۱۶ امتیاز در جایگاه هشتم و تیم والیبال شهرداری ورامین با ۳۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند. قضاوت این دیدار برعهده داود نافعی و امید فولادی‌وندا خواهد بود؛ همچنین شهباز صدری و احمد بندری در این دیدار به عنوان ناظر حضور خواهند داشت.

شهداب یزد سایپا تهران؛ شاید انتقام نارنجی

تیم والیبال شهداب یزد در سالن شاهدیه میزبان نارنجی پوشان سایپا تهران خواهد بود؛ شهدابی ها هفته گذشته در سالن المپیک گنبد و در یک دیدار پرحاشیه با نتیجه سه بر دو مغلوب تیم والیبال شهرداری گنبد شدند. نارنجی پوشان سایپا تهران در حساس‌ترین دیدار هفته تیم والیبال شهرداری ارومیه را با نتیجه سه بر دو شکست دادند.

شهدابی ها در دیدار رفت سایپا را نتیجه سه بر دو در یک دیدار خارج از خانه شکست داده‌اند. تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته شانزدهم تیم والیبال شهداب یزد با ۱۴ امتیاز در جایگاه یازدهم و تیم والیبال سایپا تهران با ۳۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارند. قضاوت این دیدار برعهده فرهاد شاه‌میری و اسماعیل رزقی خواهد بود؛ همچنین حسین پورکاشیان و اکبر توکلی به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت.

شهروند اراک کاله مازندران؛ آزمونِ ساده

تیم والیبال شهروند اراک در سالن امام خمینی از کاله مازندران میزبانی خواهد کرد؛ اراکی‌ها هفته گذشته در مقابل فولاد سیرجان ایرانیان با نتیجه سه بر صفر در یک دیدار خانگی مغلوب شدند. تیم والیبال کاله مازندران هفته گذشته در جدالی سخت و نفس گیر با نتیجه سه بر دو فولاد سپاهان اصفهان را شکست داد.

دیدار رفت کاله مازندران و شهروند اراک با نتیجه سه بر صفر به نفع کاله به پایان رسید. تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته شانزدهم تیم والیبال شهروند اراک با ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم و تیم والیبال کاله مازندران با ۲۸ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارند. قضاوت این دیدار برعهده وحید پورکاشیان و مهدی توکلی خواهد بود همچنین حمید حق‌بین و علی یاوری به عنوان ناظر در این دیدار حضور دارند.

شهرداری گنبد فولاد سپاهان اصفهان؛ انتقام سپاهان در سالن بدون تماشاگر؟

تیم والیبال شهرداری گنبد در آخرین دیدار این هفته در سالن بدون تماشاگر شهرداری گنبد میزبان فولاد سپاهان اصفهان خواهد بود؛ تیم والیبال شهرداری گنبد در هفته پانزدهم سه بر دو شهداب یزد را شکست داد اما بدلیل تخطی هوادارنش از حمایت هواداران در دیدار پیش رو به واسطه حکم کمیته انضباطی محروم شد.

بلند قامتان طلایی اصفهان هفته گذشته در عین شایستگی در سالن مملو از تماشاگر پیامبر اعظم (ص) آمل با نتیجه نزدیک سه بر دو مغلوب تیم والیبال کاله شدند. در دیدار رفت شهرداری گنبد با نتیجه سه بر دو سپاهان را در اصفهان شکست داد.

بیشتر بخوانید:

سپاهان مغلوب هواداران کاله

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته شانزدهم تیم والیبال شهرداری گنبد با ۲۱ امتیاز در رده هفتم و فولاد سپاهان اصفهان با ۲۹ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارند. قضاوت این دیدار بر عهده بهروز جعفری و مرتضی علایی خواهد بود؛ همچنین علی‌اصغر حاجی‌کاظمی و اسماعیل صباغ به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت.

کد خبر 410243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.