رونالدو: هیچوقت نمیخواستم بارسلونا را ترک کنم

اسطوره برزیلی دنیای فوتبال در صحبت های جدید خود از رازهایی راجع خروجش از بارسلونا پرده برداشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از as، رونالدو نازاریو در تازه ترین صحبت های خود پرده از رازهایی درباره خروجش از بارسلونا برداشت، رازهایی که کمتر کسی از آن با خبر بود.

تقریباً همه هواداران فوتبال می دانند که اسطوره برزیلی در انتقالی تاریخی در سال ۱۹۹۱ با ۲۸ میلیون یورو از بارسلونا به اینتر میلان رفت و رکورد نقل و انتقالات آن زمان را شکست.

اما به تازگی این بازیکن سابق در گفتگو با DAZN ایتالیا اظهار کرد: در پایان فصل قرارداد خودم را با بارسلونا تمدید کردم و عازم مسابقات ملی برای تیم ملی برزیل شدم. پنج روز بعد، از بارسلون با من تماس گرفتند و به من گفتند که نمی توانند قرارداد من را تمدید کنند. با وجود اینکه من میخواستم آنجا بمانم، اما همه چیز از کنترل من خارج بود.

رونالدو ادامه می دهد: به خودم گفتم اگر بارسلونا قدر من را نمی داند، پس واقعاً تصمیم با من نیست. دوست دارم که بمانم اما تصمیم خروج اصلاً توسط من گرفته نشده است.

پس از آن با حضور پنج ساله در سری آ، ستاره برزیلی موفق شد در ۶۸ بازی ۴۹ گل به ثمر برساند و در جابه جایی دیگری، به تیم رقیب بارسلونا یعنی رئال پیوست.

او دراین باره اشاره کرد: با روبرتو کارلوس در برزیل بازی می کردم و او همه چیز را درباره مادرید و تجربه اش به من گفت. صحبت های کارلوس در ذهن من ماند و پس از چند سال تصمیم گرفتم خودم شرایط رئال را ببینم.

رونالدو درباره شرایطش در رئال گفت: پس از اینکه به مادرید رفتم اوضاع را حتی بهتر از آنچه روبرتو کارلوس تصور کرده بود دیدم. حتی بزرگ تر از چیزی که می توانستم تصور کنم؛ رئال مادرید با همه انتظارات و فشارهایش و البته بهترین بازیکنان دنیا. خیلی خوشحال بودم که توانستم به باشگاه بزرگ رئال بپیوندم و به آن کمک کنم.

اسطوره برزیلی در پایان گفت: نسل برنده ای بودیم و تجارت فوتبال را متحول کردیم. از زمان رئال کهکشانی به بعد همه چیز تغییر کرد و باشگاه ها با فروش بازیکنان خود سرمایه های هنگفتی به دست می آوردند. تغییری که آن نسل رئال در فوتبال ایجاد کرد، شروع کننده عصر جدیدی از فوتبال بود.

کد خبر 410234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.