ثبت نام جذب هیئت علمی از امروز آغاز می‌شود

ثبت‌نام فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم از ساعت ۱۴ امروز _پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه_ آغاز می‌شود و مهلت آن ششم اسفندماه پایان می‌یابد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز جذب اعضای هیئت علمی، بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیئت اجرایی جذب دانشگاه‌ها به مدت پنج روز انجام می‌گیرد و پرونده‌های متقاضیان دارای شرایط اولیه نیز طی هفت روز کاری به کمیته‌های بررسی توانایی‌های علمی و صلاحیت‌های عمومی ارسال می‌شود؛ در نهایت نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه به مدت ۴۵ روز کاری انجام می‌گیرد.

تمامی بررسی های جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها تا سوم خرداد ماه سال ۹۹ ادامه دارد و در نهایت این بررسی‌ها در مرکز جذب هیات علمی از چهارم خرداد ماه سال ۹۹ شروع می شود و تا ۲۱ تیرماه ۹۹ ادامه دارد؛ نتیجه نهایی فراخوان حداکثر تا اول مرداد سال آینده از طریق دانشگاه به متقاضیان اعلام خواهد شد.

با توجه به محدودیت‌های مربوط به اختصاص ردیف استخدامی انتظار می‌رود دانشگاه ها برای اعلام نیاز در این فراخوان صرفاً به ثبت حداقل‌ها در تطابق با نقشه جامع علمی کشور و مجوزهای مربوطه اکتفا کرده و از هر گونه ثبت نیاز تخمینی خودداری شود.

شرایط اختصاصی هر دانشگاه و شرایط ویژه پذیرش رشته‌ها باید همراه با اعلام نیاز در سامانه فوق قید شود. شرایط اختصاصی نباید ناقض قوانین و مقررات جذب و یا بر اساس انتخاب افراد از پیش تعیین شده اندازه گیری شود.

هر داوطلب به محض ثبت نام از حقوق مکتسبه ثبت نام برخوردار است و باید شرایط سالم و عادلانه آن‌ها در رقابت‌های جذب فراهم شود و از هر گونه تضییع حق و تعیین یا محدود کردن دایره انتخاب شوندگان قبل از بررسی علمی و سایر صلاحیت‌ها خودداری شود.

فرآیند پبت‌نام از طریق سامانه جذب اعضای هیات علمی به نشانی http://mjazb.ir صورت می‌گیرد و ذی‌نفعان باید موارد مربوط را از طریق این سامانه پیگیری کنند.

کد خبر 410230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.