هیچ افزایش قیمتی در حوزه گردشگری نخواهیم داشت

وزیر میراث فرهنگی گفت: تمام دستگاه‌ها به ما قول دادند که نوروز بی دغدغه و امن را محقق کنند و در حوزه کاری ما هیچ گونه افزایش قیمتی نداریم.

به گزارش ایمنا، علی اصغر مونسان، اظهار کرد: سیمرغ پر از ویژگی‌های مثبت است و پرنده‌ای منحصربه فرد برای ایران به حساب می‌آید بنابراین به امید خدا نشان سیمرغ در فاز اول برند ملی گردشگری کشورمان تعیین شده است و فازهای بعدی سند برند ملی گردشگری کشور انجام خواهد شد و امیدواریم مصوبات قانونی لازم آن گرفته شود تا اجرایی شود.

او به توافق نظر کارشناسان روی لوگو برند ملی گردشگری کشور اشاره کرد و گفت: البته روی شعار این برند صحبت‌هایی مطرح است.

وی درخصوص آمادگی کشور برای سفرهای نوروزی گفت: بیش از یک ماه است که ستاد هماهنگی خدمات سفر را تشکیل دادیم و با توجه به اینکه گردشکری فرابخشی است، ۱۷ یا ۱۸ دستگاه کشور عضو آن هستند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: طبق تاکید رئیس جمهور برای اینکه ایام نوروز ایام بی دغدغه و امنی برای همه اقشار جامعه باشد، تمام دستگاه‌ها به ما قول دادند که نوروز بی دغدغه و امن را محقق کنند ما هیچ گونه افزایش قیمتی نداریم. جامعه هتل داران با ما همکاری را کردند و حتی گفتند تخفیف اعمال خواهیم کرد و سایر بخش‌ها هم حق افزایش قیمت ندارند و هیچگونه افزایش قیمتی پذیرفتنی نیست.

وی بازار چین را بازار خوبی برای گردشگری کشورمان دانست و به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فعلاً برای آنکه سلامتی مردم برای ما اهمیت بالاتری دارد با سیاست‌های وزارت بهداشت و تصمیماتی که دولت می‌گیرد همراهی خواهیم کرد البته چین خبر داده که روند شیوع ویروس کرونا کاهش پیدا کرده است که با گرم شدن هوا بیش از پیش به بازار گردشگری چین روی می‌آوریم.

کد خبر 410224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.