۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
کرونا عامل مرگ زن تهرانی بود؟

شلیک خونین به محیط بان توسط شکارچی در تالش، قتل دو کودک بدست مادرشان در شیراز، کشف جسد پسر جوان دادستان بوشهر در خانه اش و میهمانی مختلط در تالار لواسان عناوین مهمترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در بسته خبری چهارشنبه_۲۳بهمن‌ماه_ می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همزمان با مرگ زنی میانسال در یکی از بیمارستان‌های پایتخت که مشکوک به بیماری کرونا بود، تحقیقات در این باره آغاز شد

ساعت ۱۱:۳۰ دوشنبه ۲۱ بهمن، مسئولان یکی از بیمارستان‌های پایتخت در تماس با ۱۱۰ از مرگ مشکوک زنی ۶۳ ساله خبر دادند. با اعلام این خبر تحقیقات از سوی مأموران کلانتری ۱۸۱ وردآورد آغاز شد. بر اساس بررسی‌های اولیه و طبق اظهارات کادر درمانی این بیمارستان احتمال می‌رود که این زن مبتلا به بیماری کرونا بوده و بر اثر همین بیماری جان باخته است. بدین ترتیب با انتقال جسد وی به پزشکی قانونی تحقیقات با دستور بازپرس آغاز شد. ‌

چندی بعد از اعلام این خبر، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت خبر مرگ یک زن در تهران در اثر ابتلاء به کرونا را تکذیب کرد.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: خبر مرگ یک زن میانسال در بیمارستان پایتخت در اثر ویروس کرونا درست نیست، زیرا هیچ علائمی از ویروس کرونا در کشور دیده نشده است.

تمام افرادی که از کشور چین به ایران آمده‌اند هم در سلامت کامل به سر می‌برند. به قاطعیت می‌توان گفت تاکنون ویروس کرونا در ایران وارد نشده است.

شلیک خونین به محیط بان توسط شکارچی در تالش

یک محیط بان در درگیری با شکارچی متخلف در تالش زخمی شد.

قربانعلی محمدپور، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: کریم رحمانی، از محیط بانان شهرستان تالش روز گذشته در جریان گشت و کنترل در مناطق و زیستگاه‌های این شهرستان، متوجه حضور یک نفر شکارچی غیر مجاز شد که در جریان رو در رویی، شکارچی متخلف اقدام به شلیک با اسلحه ساچمه زنی به سمت محیط بان حفاظت محیط زیست تالش کرد.

وی با بیان اینکه شکارچی متخلف پس از زخمی کردن محیط بان، از ناحیه دست راست از منطقه متواری شد، افزود: محیط بان مصدوم نیز برای مداوای بهتر در حال انتقال به یکی از بیمارستان‌های مجهز و تخصصی شهرستان رشت است که روند درمان وی با دقت و سرعت بیشتری انجام پذیرد.

مدیرکل محیط زیست گیلان اظهار داشت: با توجه به اینکه اسلحه شکارچی متخلف در محل درگیری جا مانده است، مأموران یگان حفاظت محیط زیست با همکاری نیروی انتظامی در تلاشند تا از روی شماره سلاح، این شکارچی متخلف را دستگیر کنند.

محمدپور تصریح کرد: با آغاز بارش برف سنگین در اغلب مناطق استان گیلان و لزوم کنترل بیشتر، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان به حالت آماده باش کامل در آمده‌اند.

قتل دو کودک بدست مادرشان در شیراز

مادر خانواده پس از کشتن دختر و پسر ۸ و ۱۲ ساله خود در شیراز به زندگی خود نیز پایان داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع خودکشی در خیابان "شمس" شهرستان شیراز، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ "کاووس محمدی" افزود: رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و پس از اطمینان از صحت خبر به محل حادثه اعزام و با ورود به منزل با اجساد ۲ دختر و پسر و یک زن مواجه شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بلافاصله پس از هماهنگی قضائی اجساد به پزشک قانونی انتقال داده شدند، خاطر نشان کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس مشخص شد که مادر خانواده به علت مشکلات مالی، روحی و روانی و جنون آنی، پس از کشتن دختر و پسر ۸ و ۱۲ ساله با یک شیء، خود را خفه و به زندگی‌اش پایان داده است.

سرهنگ "محمدی" خاطر نشان کرد: بسیاری از خانواده‌هایی که قتل یا خودکشی در آنها رخ داده است گرفتار اختلافات اقتصادی و خانوادگی، مسائل و معضلات اجتماعی مانند اعتیاد و … بوده‌اند که می‌طلبد برای پیشگیری از این امور با مراجعه به مراکز مشاوره و کارشناسان، مشکلات خود را حل و فصل تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

کشف جسد پسر جوان دادستان بوشهر در خانه‌اش

روابط عمومی دادگستری کل استان بوشهر اعلام کرد: جسد فرزند ۲۱ ساله علی حسن پور، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر در ساعت ۲۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۲۲ بهمن در یکی از اتاق‌های منزل وی در شهر بوشهر پیدا شد.

جسد فرزند ۲۱ ساله علی حسن پور، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر در ساعت ۲۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۲۲ بهمن در یکی از اتاق‌های منزل وی در شهر بوشهر و در حالی که یک قبضه اسلحه شکاری در کنار جسد وی قرار داشت، مشاهده شد.

این موضوع سریعاً برابر روال قانونی و جاری صحنه توسط مقام قضائی و پلیس آگاهی تحت بررسی قرار گرفت که نتیجه بررسی و علت مرگ وی از طریق روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر به استحضار مردم استان بوشهر رسانیده خواهد شد.

مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر، ضمن تشکر از ابراز همدردی و بیان تسلیت مردم استان بوشهر از اقشار مختلف به استحضار می‌رساند در راستای حادثه فوق، اصحاب رسانه از انتشار شایعات و مطالب قبل از هرگونه اعلام رسمی از طریق روابط عمومی دادگستری کل استان بوشهر به لحاظ جریحه دار نشدن احساسات و تشدید آلام خانواده آن مرحوم اجتناب کنند.

میهمانی مختلط در تالار لواسان

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت گفت: این واحد صنفی به علت عدم رعایت مقررات پلمب شد.

سرهنگ "نادر مرادی" اظهار داشت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی، طرح بازدید و کنترل واحدهای صنفی تالار و باغ تالار در شهر تهران توسط مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی این پلیس و ادارات مربوط به اجرا گذاشته شده است.

وی اظهار داشت: در همین راستا مأموران اداره اماکن پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی روز بیست و یکم بهمن ماه، از باغ تالاری در حوالی منطقه لواسان که مراسم‌های هنجار شکن با حضور تعدادی خانم و آقای جوان برگزار می‌کرد بازدید شد.

وی با اشاره به اینکه این واحد باغ تالار به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط و انجام رفتارهای هنجارشکن، با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد، گفت: تا کنون، ۴ تالار و باغ تالار متخلف پلمب و برای ۵ واحدصنفی متخلف دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شده است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت به تداوم و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس تاکید کرد و گفت: شهروندان، در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 410214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.