تدوین الگوی جدید مدیریت شهری قم

در این بسته خبری از بهره برداری سامانه شهروندسپاری تا برگزاری کلاس‌های آموزش فضای سبز باقرشهر و امحا پوسترهای چسبانده شده در اماکن غیرمجاز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

احداث تصفیه خانه محلی در اهواز

علیرضا عالیپور، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب محلی در شهر اهواز خبر داد.

ارتقای سرانه کتابخوانی مهم‌ترین رکن توسعه فرهنگی و اجتماعی

حجت الاسلام و المسلمین احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با حساس توصیف کردن فعالیت در حوزه فرهنگی، احیای هویت دینی در جامعه و زنده نگه داشتن و تبیین اندیشه‌های دینی، فرهنگی و نیز تدوین راهکارهای عملی در جهت تحقق معنویات در حوزه فرهنگ را از وظایف مدیران و فعالان در این حوزه از شهرداری تبریز عنوان کرد.

برگزاری کلاس‌های آموزش فضای سبز در باقرشهر

رسول وصالی نیا، مسئول فضای سبز شهرداری باقرشهر از برپایی کلاس‌های آموزشی فضای سبز در گلخانه شهرداری باقرشهر خبر داد.

تدوین الگوی ملی مدیریت شهری قم

ابراهیم معتمدی، قائم مقام شهردار قم از تدوین الگوی ملی مدیریت شهری در شهرداری قم خبر داد و گفت: تیم مدیریتی شهرداری قم در این چند سال گذشته با پرهیز از سعی و خطا در برنامه‌ها خود به یک الگویی جدید در مدیریت شهری رسیده است.

بهره برداری از سامانه شهروند سپاری در ارومیه

سامانه شهروند سپاری شهرداری الکترونیک منطقه پنج شهرداری ارومیه به بهره برداری رسید.

سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیاردی بخش خصوصی برای توسعه اماکن ورزشی

مجید رباطی، سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از سرمایه گذاری بیش از یکصد میلیارد ریالی بخش خصوصی برای توسعه اماکن ورزشی طی یکسال گذشته خبر داد.

پوسترهای چسبانده شده در اماکن غیرمجاز امحا می‌شود

محسن مددی، معاون خدمات شهری شهرداری ساوه گفت: هرگونه عکس و پوستر تبلیغاتی نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در اماکن غیرمجاز شهر چسبانده شود، امحا می‌شود.

منطقه دو شهرداری کرج سبزتر می‌شود

مرتضی جلالیان، مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: پارک ایثار به مساحت ۶ هزار مترمربع در منطقه دو شهرداری کرج آماده بهره برداری است.

جذب بی سابقه افراد بی خانمان در گرمخانه‌های تهران

مالک حسینی، سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از ثبت رکورد جذب افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان در گرمخانه‌ها در پی سرمای شب‌های اخیر تهران خبر داد.

تجهیز شهرداری‌های نیشابور و سبزوار به ماشین آلات جدید

میثم کرمانی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: شهرداری‌های نیشابور و سبزوار به ماشین‌آلات جدید آتش‌نشانی و پسماند تجهیز شد.

کد خبر 410211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.