تا قهرمانی بدون باخت ادامه می دهیم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: گرفتن امتیاز با پرتاب های سه امتیازی در مقابل نامی نو از برنامه های ما بود.

فریناز طائرپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی رفت دور نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان در مقابل نامی نو، اظهار کرد: نامی نو تیم جنگنده و خوبی است. در بازی رفت ابتدا مقداری عقب بودیم، اما در نهایت با تلاش بازیکنان توانستیم با برد اصفهان را ترک کنیم. تیم ما تنها تیم بدون باخت در لیگ است و امیدوارم این روند تا قهرمانی ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان بهمن در خصوص حضور بازیکنان بزرگ در تیم بهمن، خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم همه خوب هستند. بازی مقابل نامی نو حساس بود و مجبور بودیم بازیکنان کلیدی را در زمین قرار دهیم. بازیکنانی که روی نیمکت قرار داشتند مانند بازیکنان درون زمین هستند. همه اعضای تیم یک دل هستند و برای تیم تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به امتیاز گیری بالا توسط پرتاب‌های سه امتیازی در بازی مقابل نامی نو، گفت: از قبل تیم نامی نو را آنالیز کرده بودیم. گرفتن امتیاز با پرتاب‌های سه امتیازی از برنامه‌های ما بود. تیم سه روز در هفته تمرین و سه روز بدن سازی دارد و بچه‌ها بسیار تلاش می‌کنند.

در خصوص بازی برگشت مقابل تیم نامی نو، افزود: تمام تلاشمان را برای پیروزی و قهرمانی انجام می‌دهیم و امیدوار هستیم در بازی پنج شنبه پیروز باشیم و به فینال برویم.

کد خبر 410207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.