تکمیل راه‌های جدید شهر صدرا تا اواسط سال ۹۹

مدیرعامل عمران و توسعه شهر جدید صدرا گفت: برای دسترسی آسان‌تر شهروندان شهر صدرا به شیراز، چهار راه دسترسی جدید برای این شهر در نظر گرفته شده که تا نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش ایمنا، خلیل حاجی‌پور با اشاره به پروژه‌ای در دست اجرا در شهر جدید صدرا، اظهار کرد: نخستین پروژه، پروژه بزرگراه سردار شهید سلیمانی که در ابتدای صدرا به شیراز قرار دارد و در نیمه اسفند سال جاری با حضور استاندار فارس و وزیر راه و شهرسازی شیراز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود با راه‌اندازی این بزرگراه عمده مشکلات شهروندان شهر صدرا حل شود.

مدیرعامل عمران و توسعه شهر صدرا ادامه داد: ۷۰ درصد پروژه بزرگراه دسترسی صدرا به شیراز و محور سپیدان از فاز دو شهر صدرا نیز که از ۲ سال قبل آغاز شده بود، آماده بهره‌برداری است که همزمان با پروژه بزرگراه سردار شهید سلیمانی افتتاح می‌شود.

حاجی پور اظهار کرد: امیدواریم که با بهره‌برداری ۳۰ درصد باقی‌مانده این پروژه، تا نیمه نخست سال آینده کل این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص چپ‌گرد ابتدای بلوار خلیج فارس افزود: رفع مشکل در ورودی شهر صدرا به شیراز در دستور کار شهرداری شیراز قرار دارد که این پروژه به علت کمبود بودجه و تغییر پیمانکار روند اجرایی کندی دارد و از رایزنی به منظور شتاب بخشی به روند تکمیل این پروژه و بهره برداری آن در نیمه نخست سال ۹۹ خبر داد.

مدیرعامل عمران و توسعه شهر صدرا خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با راه‌اندازی این سه پروژه، بزرگراه سردار سلیمانی، بزرگراه صدرا - دوکوهک و پروژه چپ‌گرد ورودی فعلی شهر صدرا، مشکلات اساسی شهر صدرا در کوتاه مدت حل شود.

حاجی پور اضافه کرد: بحث اجرای محور قره‌پیری از سال گذشته به صورت جدی‌تر در دستور کار ما قرار گرفته و مطالعات و طراحی نهایی این پروژه به اتمام رسیده است و امید می‌رود در ابتدای سال آینده شروع اجرایی این پروژه را شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: با آغاز عملیات اجرایی این پروژه، مشکلات دسترسی برون شهری صدرا به شیراز و پیرامون آن به صورت اساسی برطرف خواهد شد.

مدیرعامل عمران و توسعه شهر صدرا اضافه کرد: موضوع کوه‌خواری در شهر صدرا به عنوان موضوع قابل توجه معاونت شهری است و به صورت ویژه به آن رسیدگی خواهد شد.

حاجی پور تصریح کرد: شرکت عمران شهر جدید صدرا با هماهنگی شهرداری شهر صدرا و گشت حفاظت اراضی اوقاف منطقه ۶، حفاظت اراضی سازمان محیط زیست و پارک ملی بمو کارگروه مشترکی راه‌اندازی کرده است تا موضوع دست‌اندازی به ارتفاعات و کوه‌خواری و تصرف غیرقانونی و ساخت و سازهای غیرمجاز را به صورت ویژه دنبال شود.

منبع: فارس

کد خبر 410204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
    0 0
    فکری هم بحال حل مشکلات تعاونی ها در قصر سبز کنید ثواب داره
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    جاده قصر سبز تکمیل کنید تا ورودی اول و دوم صدرا بهم وصل بشه