جعفری: امیدوارم به فینال صعود کنیم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: به دلیل ضعف و آمادگی کم‌تر بازی را به بهمن واگذار کردیم و تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا در بازی برگشت پیروز میدان باشیم.

سپیده جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی، اظهار کرد: به دلیل سرما خوردگی چند نفر از بازیکنان، هفته سختی را پشت سر گذاشته بودیم و با آمادگی کم‌تر در مقابل بهمن قرار گرفتیم. بازیکنان تمام تلاش خود را در زمین کردند. در کوارترهای ابتدایی جلوتر بودیم، اما در بسکتبال نمی‌شود روی اختلاف امتیاز و جلو بودن فکر کنید برنده شده اید. بسکتبال بازی لحظه هاست. در جریان بازی، در دفاع غفلت کردیم و اتفاقاتی افتاده که باعث شد بازی را واگذار کنیم.

جعفری در خصوص بازیکنان تیم بهمن، تصریح کرد: تیم بهمن بازیکنان کلیدی و خوبی دارد. در بازی قبل تیم ما در پست پنج مشکل داشت و از همان جا ضربه خوردیم.

وی در خصوص مرحله نیمه نهایی، گفت: این مرحله، مرحله ساده ای نیست و قطعاً با تلاش بیشتر در زمین حاضر می‌شویم. با اینکه از نظر مهره‌ای تیم جوانی هستیم و تنها چند بازیکن با تجربه داریم، اما در بازی قبل با گروه بهمن یک بازی پایاپایی ارائه کردیم. در بازی برگشت هم تمام تلاش خود را می‌کنیم و امیدوارم به فینال صعود کنیم.

کد خبر 410201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.