حضور اصفهان در مدیریت فوتبال ملی باید ادامه یابد/در قضیه مطهری دنبال هیاهوی رسانه‌ای نیستم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به ثبت نام در هیئت رییسه فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و گفت:در مجموعه مدیریتی فوتبال استان تصمیم گرفتیم که اصفهان مثل همیشه حضور قوی و پررنگی در فوتبال ملی داشته‌ باشد چون پرافتخارترین استان طی ده سال اخیر در فوتبال باشگاهی و بین‌المللی با وجود سپاهان و ذوب‌آهن بوده‌ است.

جواد محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با ثبت نام خود برای انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: به هر حال اکنون بازه ثبت نام انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است و یکی از بخش‌هایی که افراد می‌توانند در آن کاندید شوند، عنوان نمایندگان مدیرعاملان است. ما در اصفهان دو باشگاه پرافتخار و قدیمی داریم که همیشه در ورزش کشور، آسیا و بین‌الملل حرف برای گفتن داشته‌اند. همان طور که دیدید شب گذشته سپاهان چه نتیجه خوب و درخشانی را کسب کرد و یا ذوب آهن که فصل گذشته پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا بود. لازم بود تا حضور سپاهان، ذوب آهن و به طور کلی فوتبال اصفهان در سطح ملی مثل گذشته پر رنگ باشد.

وی افزود: این اتفاق هم به این دلیل است که ما صحبتی داشتیم و آقای تابش به جهت مقررات و قوانین موجود تمایلی به حضور هیئت رئیسه فدراسیون نداشتند. تصمیم‌مان در مجموعه مدیریتی فوتبال استان بر این شد که اصفهان مثل همیشه حضور قوی و پررنگی در فوتبال ملی داشته‌باشد چون یکی از قطب‌های پرافتخار و به جرئت می‌توان گفت پرافتخارترین استان طی ده سال اخیر در فوتبال باشگاهی و بین‌المللی با وجود سپاهان و ذوب‌آهن بوده‌است. لازم دیدیم که این اتفاق بیافتد، دوستان دستور دادند و من هم اطاعت امر کردم. به عنوان نماینده اصفهان در این بازه ثبت نام حضور پیدا کردم تا ببینیم قسمت چه طور باشد و امیدوارم بتوانم شرایطی را فراهم کنیم تا بتوانیم خدمتی را انجام دهیم.

مدیرعامل ذوب آهن با بیان اینکه بدون هیاهوی رسانه‌ای پرونده ارسلان مطهری را پیگیری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ما از موادی قانونی که باید این کار را انجام بدهیم استارت زده‌ایم. هیاهوی رسانه‌ای نداریم ولی پیگیر موضوع هستیم تا حق و حقوقی از باشگاه ذوب آهن پایمال نشود.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا تنها پیگیر باز گرداندن حقوق مالی باشگاه ذوب آهن هستند، گفت: به هر صورت داخل موضوع قرارداد مسائل و موارد متعددی وجود دارد و یکی از آن‌ها هم مسائل مالی است.

کد خبر 410186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.