بازی مرگ و زندگی برای نامی نو

دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان پنج شنبه ۲۵ بهمن ماه در قالب دو دیدار بین تیم‌های گروه بهمن - نامی نو و بانوان شهرداری گرگان - صنعت نفت آبادان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان -پنج شنبه ۲۵ بهمن ماه- از ساعت ۱۲ با دیدارهای گروه بهمن و نا می نو در تهران و بانوان شهرداری گرگان و صنعت نفت آبادان در گرگان پی گیری می‌شود.
در هفته گذشته نامی نو میزبان گروه بهمن بود و هر دو تیم بازی جذاب و پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند، اما بهمنی‌ها در کوارتر پایانی موفق شدند نامی نو را متوقف کنند و با پیروزی راهی تهران شوند.
این هفته گروه بهمن در سالن قهرمانی تهران، میزبان تیم نامی نو است. نامی نو در سال گذشته در اولین حضور خود در لیگ برتر توانست. گروه بهمن تنها تیم بدون باخت حاضر در لیگ است. در فصل گذشته بهمن جایگاه سوم را به دست آورده بود.

صنعت نفت آبادان و بانوان شهر گرگان در هفته گذشته در آبادان مقابل هم قرار گرفتند که با برتری بانوان گرگانی بازی به پایان رسید.
فردا بانوان شهر گرگان فردا در سالن خانه بسکتبال میزبان تیم صنعت نفت آبادان هستند.

تیم پالایش نفت آبادان تیمی با سابقه در لیگ برتر بسکتبال بانوان است که سابقه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارد. در سال گذشته، شهرداری گرگان در پی انصراف دادن دانشگاه آزاد گرگان از تیم داری، با حمایت شهرداری گرگان تیم دیگری تشکیل داد.

در صورت پیروزی تیم‌های نامی نو و صنعت نفت آبادان در دیدارهای پیش رو، برای مشخص شدن فینالیست‌ها بازی سوم روز _ شنبه ۲۶ بهمن ماه _ در همان شهرها برگزار می‌شود.

کد خبر 410183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.