رشد ۴۷ درصدی تعداد پروانه ساختمانی در منطقه ۴

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: بر اساس آمار ۱۰ ماهه سال‌جاری، تعداد پروانه ساختمانی صادر شده در منطقه چهار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۷ درصد رشد داشته است.

سید احمد حسینی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: موقعیت شرق اصفهان به گونه‌ای است که باعث شده منطقه چهار ویژگی‌های خاصی داشته باشد و از جمله این ویژگی‌ها اجرای پروژه‌های ویژه گردشگری و توریستی است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر پروژه‌های بزرگی همچون نمایشگاه بین‌المللی، بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان، رینگ حفاظتی شهر در منطقه چهار در حال اجرا است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با اشاره به وضعیت ساخت و ساز در این منطقه افزود: بر اساس آمار ۱۰ ماهه شاهد رشد ۴۷ درصدی به لحاظ تعداد پروانه ساختمانی در منطقه چهار هستیم.

وی ادامه داد: در ۱۰ ماهه سال گذشته ۱۸۲ پروانه ساختمانی در منطقه چهار صادر شده که این آمار در سال‌جاری به ۲۶۷ پروانه افزایش یافته است.

حسینی‌نیا از افزایش ۳۵ درصدی آمار متراژ پروانه‌های صادر شده ساختمانی در منطقه چهار طی ۱۰ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: ۴۳ درصد پروانه‌های صادر شده در این منطقه منطبق با ابلاغ شهردار اصفهان در خصوص صدور پروانه در کمتر از ۳۰ روز بوده که بیانگر شفافیت، کاهش مراجعات مردم و تسریع روند انجام کار ارباب رجوع است.

وی با بیان اینکه در منطقه چهار اجرای یک محور گردشگری سمت جنوب مشتاق در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: یک محور سلامت از پل بزرگمهر تا پل شهرستان در نظر گرفته شده و اعتبار مورد نیاز آن در بودجه سال ۹۹ در نظر گرفته شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: بر اساس تأکیدات شهردار اصفهان در خصوص پیرایش شهری، منطقه چهار یکی از مناطقی است که توانسته در بازه زمانی معین شده مباحث پیرایش شهری در محور پایلوت «خیابان علامه امینی شرقی» را آغاز کند.

وی تصریح کرد: پیرایش شهری در ۱۵ محور در مناطق مختلف شهر انجام خواهد شد تا آلودگی‌ها و زوائد بصری حذف شود.

حسینی‌نیا با اشاره به پروژه میدان شهدای هسته‌ای در سه راه پینارت، اظهار کرد: این میدان به واسطه اجرای پروژه رینگ چهارم حفاظتی در شرق، باید بخشی از ترافیک را در آن قسمت برنامه‌ریزی و این پروژه را در اسرع زمان مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

کد خبر 410182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.