موسوی: انتخابات بزرگترین دستاورد انقلاب است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نهاد انتخابات و صندوق رأی را بزرگترین دستاورد انقلاب توصیف کرد و بر ضرورت صیانت و تقویت آن تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، سید فرید موسوی، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفند ماه اظهار کرد: من از مردم دعوت می‌کنم پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشند، ما هر آنچه داریم و هر افتخاری که در این ۴۱ سال به دست آوردیم به نحوی نشأت گرفته از صندوق رأی بوده که بزرگترین دستاورد انقلاب است و انتخابات ۲ اسفند هم از این امر مستثنا نیست و می‌تواند منشأ امید برای آینده کشور باشد.

وی افزود: ما هیچ سرمایه، ظرفیت و داشته‌ای بالاتر از مردم نداریم، مردم علی رغم همه محدودیت‌ها و چالش‌های داخلی و خارجی حضور خود را به اثبات رساندند و انتخابات هم از مواردی است که می‌شود صدای مردم را شنید و باید از این دستاورد سال ۵۷ صیانت کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره پیش بینی خود از ترکیب مجلس آینده گفت: با وضعیتی که پیش آمده ترکیب تقریباً مشخص است. در بسیاری از حوزه‌ها گزارش‌هایی دریافت کردیم که بر اساس آن رقابت واقعی با چالش مواجه شده، در برخی حوزه‌ها هم معدود افرادی با برند اصلاح طلبی و اعتدال در حال فعالیت هستند.

موسوی با ابراز امیدواری نسبت به تأیید صلاحیت برخی کاندیداهای رد صلاحیت شده در آخرین مرحله بررسی صلاحیت‌ها گفت: امیدواریم امکان حضور این افراد به عنوان کاندیدا در این انتخابات فراهم شود تا به نحوی آنها نیز که صدای بخشی از جامعه هستند، در فرآیند انتخابات مشارکت جدی داشته و پای صندوق رأی حضور حداکثری را مردم شاهد باشیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 410179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.