دشمن با چالش جدیدی به نام بیداری اسلامی مواجه شده است

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز دشمن با چالش جدیدی به نام بیداری اسلامی مواجه شده و به این باور رسیده اند که با تشکیل ائتلافی جهانی، به نظام جمهوری اسلامی حمله کنند اما آمادگی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مردم و وجود رهبر هوشمند و خردمند نقشه آنان را نقش بر آب کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خمینی شهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی فرهنگ و ادبیات جدیدی همچون استقلال، آزادی و مبارزه با استکبار را با خود آورده بود که در حوزه مرزهای جغرافیای باقی نمی‌ماند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه نظام نوپای انقلاب از جمله ترور، جنگ، آشوب و تحریم اقتصادی افزود: ملت شجاع، متدین، صبور و فداکار ایران اسلامی با تبعیت از فرامین امام راحل (ره) تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی امروز تبدیل به درختی تنومند شده که امت اسلامی از طراوت و سرسبزی آن استفاده می‌کند ادامه داد: امروز دشمن با چالش جدیدی به نام بیداری اسلامی مواجه شده و به این باور رسیده‌اند که با تشکیل ائتلافی جهانی، به نظام جمهوری اسلامی حمله کنند اما آمادگی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مردم و وجود رهبر هوشمند و خردمند نقشه آنان را نقش بر آب کرد.

پوردستان، شهید سردار سلیمانی را شخصیتی متدین و ولایتمدار و با اخلاص و مردی از جنس مقاومت، شجاعت و سخت‌کوشی دانست و گفت: این شهید در کنار بسیجیان با داعش جنگید و دوشادوش نیروها به میدان می‌رفت و ارتش افسرده سوریه و عراق را جانی تازه بخشید.

وی به دسیسه‌های دشمن هم اشاره کرد و گفت: امروز با چهره تازه‌ای از تهدیدات مواجه هستیم و دشمن از همه مؤلفه‌های قدرت علیه ما استفاده می‌کند، اما در این سال‌ها روی محور جنگ اقتصادی و جنگ روانی تمرکز بیشتری کرده است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به طرح معامله قرن گفت: این طرح همانند سایر طرح‌های استکباری به نتیجه نخواهد رسید و ملت‌های مسلمان با نابودی رژیم صهیونیستی در قدس نماز جماعت را اقامه خواهند کرد.

کد خبر 410141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.