تجهیز شهرداری‌های نیشابور و سبزوار به ماشین‌آلات جدید

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: شهرداری‌های نیشابور و سبزوار به ماشین‌آلات جدید آتش‌نشانی و پسماند تجهیز شدند.

به گزارش ایمنا، میثم کرمانی اظهار کرد: این تجهیزات بر اساس نیازسنجی‌های تخصصی صورت گرفته کارشناسان و توان تخصصی واحد ماشین‌آلات سازمان همیاری تهیه شده و به ناوگان موتوری فعال حوزه مدیریت شهری شهرهای نیشابور و سبزوار افزوده شد.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار حدود ۲۰ میلیارد ریالی برای تأمین و تجهیز این اقلام، افزود: این ادوات شامل یک دستگاه جاروب مکانیزه برای تجهیز ماشین‌آلات سازمان پسماند شهرداری سبزوار و یک دستگاه کامیون ۱۰ چرخ همراه با نصب تجهیزات آتش‌نشانی برای استفاده در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: سازمان همیاری در تأمین این ماشین‌آلات علاوه بر رایزنی و بهره‌گیری از تولیدکنندگان و نمایندگی‌های داخلی و خارجی شرکت‌های برتر این حوزه، تلاش دارد تجهیزات مورد نیاز شهرداری‌ها را با بهترین کیفیت، قیمت و مشخصات فنی تأمین کند.

کرمانی به کمک‌ها و تسهیلات مالی سازمان همیاری به ویژه برای شهرداری‌های کم‌برخوردار استان در راستای تأمین، تجهیز و به‌روزرسانی ناوگان ماشین‌آلات حوزه شهری استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری شهرداری‌های نیشابور، سمیع‌آباد، تایباد، تربت‌حیدریه، کاشمر، رشتخوار، انابد و شهرآباد از خدمات واحد تخصصی ماشین‌آلات سازمان همیاری در حوزه تأمین و به‌روزرسانی تجهیزات عمرانی، شهری و آتش‌نشانی بهره‌مند شده‌اند.

منبع: ایسنا

کد خبر 410130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.