برگزاری جشنواره‌های تعاملی همزمان با بهار ۹۹

معاون خدمات شهری شهردار مشهد در ادامه بازدیدهای منطقه‌ای در راستای بررسی اقدامات مناطق ۱۳ گانه در استقبال از بهار ۹۹ با حضور در مناطق چهار و شش از استقرار گسترده جشنواره‌های تعاملی در نقاط مختلف این مناطق خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی یعقوبی با بیان اینکه مناطق چهار و شش امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به استقبال از نوروز ۹۹ خواهد رفت، اظهار کرد: در سال ۹۹ با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای مناطق چهار و شش جشنواره‌های تعاملی برای نخستین بار برگزار شد.

وی افزود: از جمله جشنواره‌های تعاملی در سطح منطقه چهار می‌توان به جشنواره شادی بهار ورودی پارک ارم، مسیر بهاری در بلوار طبرسی شمالی اشاره کرد.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با اشاره به المان‌های طراحی شده در سطح منطقه چهار، گفت: باغ ایرانی، استند گلدان رنگی، مسیر سبز سایه‌بان رنگی، گلدان معلق، دفتر بهاری، المان فیلتر چراغ، پرنده‌های سنتی و … از جمله المان‌ها در این منطقه است.

وی با بیان اینکه ۱۵ نقطه از سطح منطقه چهار با حدود ۳۹۳ هزار گل در مساحت حدود ۴۶۶۰ متر گل‌کاری می‌شود، گفت: در این منطقه ۳۸ فلاورباکس در هفت آدرس جانمایی خواهد شد.

یعقوبی در خصوص پروژه‌های پیش بینی شده در منطقه شش، تصریح کرد: در ورودی پارک رجا جشنواره گل شهر را به عنوان اولین جشنواره تعاملی خواهیم داشت، همچنین المان‌های عمو گل فروش، بالون گل، الحاقیات درختچه، سر در ورودی، هنر تزئین درختان و ایجاد پارکلت برای نخستین بار خواهیم داشت.

وی با اشاره به گل‌کاری نقاط ویژه در ۲۵ آدرس خاطرنشان کرد: با بیش از ۶۷۶ هزار گل در مساحت حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ متر مکعب گل‌کاری خواهیم داشت، همچنین در این منطقه ۳۶ فلاورباکس در ۱۰ آدرس جانمایی می‌شود.

کد خبر 410122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.