پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری فردیس تا پایان سال

شهردار فردیس از پرداخت مطالبات پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری این شهر تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی و شفاف‌سازی امور سعی در بهبود خدمات‌رسانی شهرداری به شهروندان داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خسروزاده در آیین دیدار با پیمانکارن طرف قرارداد با شهرداری فردیس که صبح امروز (چهارشنبه) در سالن ایثارگران این شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه فصل جدیدی از خدمتگذاری به شهروندان فردیسی آغاز شده است، اظهار کرد: پیمانکاران ولی نعمتان و همکاران شایسته سازمان‌های مختلف شهرداری هستند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا در جهت رفع معضلات شهر تلاش کنیم، گفت: بخشی از دیون پیمانکاران به زمان مدیریت شهری کرج برمی‌گردد و این مسئله لزوم انتزاع کامل فردیس از کرج را نشان می‌دهد.

شهردار فردیس با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا دیون پیمانکاران را پرداخت کنیم، تاکید کرد: قصد داریم این اقدام را بعد از سیر مراحل قانونی و تشریفات اداری تا پایان سال انجام دهیم.

خسروزاده با بیان اینکه واحد کنترل پروژه‌ها در شهرداری فردیس راه‌اندازی می‌شود، اضافه کرد: پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی باید بر اساس قوانین، ضوابط و معیارها اجرا شود؛ رابطه پیمانکاران و مدیریت شهری رابطه‌ای دو جانبه است که عملکرد مثبت و به موقع هریک در بهبود وضعیت شهر تاثیر به‌سزایی دارد.

وی با بیان اینکه معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی شهرداری فردیس به زودی منصوب می‌شود، عنوان کرد: یکی از ماموریت‌ها و اهداف این معاونت، برنامه‌ریزی و بررسی روند اجرایی پروژه‌های عمرانی خواهد بود.

شهردار فردیس با بیان اینکه داشتن نظم و انضباط در کار از اهمیت بالایی برخوردار است، تاکید کرد: جلوگیری از تضییع حقوق پیمانکاران به طور ویژه در دستور کار مدیریت شهری فردیس است؛ انتظاراتی که در هر پروژه از پیمانکاران داریم بر اساس ضوابط و استانداردها احصا و نحوه اجرا نیز بررسی خواهد شد.

خسروزاده تاکید کرد: فلوچارت کاری برای پیمانکاران ترسیم خواهد شد تا همه موارد بر اساس قوانین و مقررات انجام شود.

وی با تاکید بر ضرورت شفافیت در امور، خاطرنشان کرد: شخصاً از روند اجرایی پروژه‌ها بازدید خواهم کرد؛ پروژه‌های شهرداری باید شناسنامه‌دار باشد.

شهردار فردیس با بیان اینکه سال آینده پروژه‌های متعددی در فردیس تعریف و اجرا می‌شود، تصریح کرد: با تدوین بودجه کارشناسی شده و نظارت ویژه بر نحوه اجرای پروژه‌ها، اجازه نمی‌دهیم پروژه‌ای در این شهر متوقف شود.

خسروزاده با بیان اینکه آگهی مناقصه پروژه‌های عمرانی علاوه بر چاپ در روزنامه‌ها، به صورت بنر نیز در شهر نمایش داده می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فردیس با شفاف‌سازی امور، در راستای ارتقای کیفیت کار و افزایش انتفاع شهروندان از خدمات شهرداری تلاش می‌کند.

کد خبر 410107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.