برخورد جدی با تبلیغات انتخاباتی در مکان و زمان غیرمجاز بر اساس قانون

معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست ضمن احترام به حقوق شهروندان در بحث تبلیغات انتخاباتی، شهر را به هم نریزند.

خسرو عیسائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با شروع زمان قانونی تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شهرداری کرمانشاه مکان‌هایی را برای کاندیداها به منظور انجام تبلیغات در نظر گرفته است که انتظار می‌رود کاندیداها تبلیغات محیطی خود را صرفاً در مکان‌های تعیین شده انجام دهند.

وی ادامه داد: این مکان‌ها توسط شهرداری کرمانشاه برای انجام تبلیغات مجاز کاندیداها پیش بینی و ایجاد شده و موضوع از طریق فرمانداری کرمانشاه به اطلاع تمام نامزدها نیز خواهد رسید.

عیسائیان تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در زمان انتخابات با آن مواجه هستیم، نصب پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها، شعارنویسی و تبلیغات هواداران آنان بر روی بدنه و دیوارها و مکان‌هایی غیر از مکان‌های تعیین شده است.

معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه اضافه کرد: در زمان قانونی تبلیغات، ممکن است برخی نامزدهای انتخابات از طرق مختلف دست به تبلیغ بزنند که ضروری است در انجام این کار حقوق شهروندان و شهر، از سوی کاندیداها و هواداران آنان به طور کامل رعایت شود.

وی گفت: نحوه تبلیغات در زمان انتخابات بر اساس ضوابط ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور تعیین می‌شود و از این‌رو شهرداری کرمانشاه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات پیش‌رو و ایفای نقش و وظیفه در تحقق این رسالت مهم ملی و انقلابی، اقدام به ایجاد مکان‌های ویژه تبلیغات کرده است.

عیسائیان افزود: بدون شک بر اساس قانون با هرگونه تبلیغات در مکان و زمان غیرمجاز، از سوی متولیان امر برخورد می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه از کاندیداها و هواداران آن‌ها درخواست کرد با انجام تبلیغات در مکان‌های تعیین شده و مجاز و همکاری با مسئولان برگزاری انتخابات، زمینه حضور هرچه با شکوه‌تر مردم در انتخابات فراهم کنند و با تمکین به قانون به ویژه در بخش تبلیغات، قانون‌مداری و احترام به حقوق شهروندان را عملی کنند.

کد خبر 410104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.