ساماندهی پارک‌ها و پیاده‌روسازی در منطقه ٩

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان از ساماندهی پارک‌ها و پیاده روسازی در این منطقه خبر داد و گفت: ساماندهی پارک‌های «ابودردا» و «بهاران» در حال انجام است.

سیدعباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فضاهای سبز از یک سو موجب بهبود وضعیت زیست محیطی شهرها شده و از سوی دیگر شرایط مناسبی را برای گذران اوقات فراغت شهروندان فراهم می‌کند.

وی افزود: اهمیت فضاهای سبز شهری به خصوص در منطقه ٩ به عنوان ریه تنفسی شهر اصفهان به حدی است که امروزه وجود این کاربری به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی جوامع به شمار می‌رود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به طرح احیا و ساماندهی درختان و فضای سبز پارک بهاران و پیاده رو سازی و ساماندهی پارک ابودردا، تصریح کرد: در این پروژه عمرانی به فواید پارک‌های شهری به عنوان جز لاینفک و ضروری شهرها که نقش اساسی در متابولیسم آنها دارد، توجه زیادی شده و توسعه فضای سبز شهری، عملکردهای آن، پارک‌های شهری مورد نظر است.

وی ادامه داد: این پروژه با اعتبار اولیه پیمان ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال بوده در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال ١٣٩٨ قابل بهره‌برداری است.

روحانی از تعویض و نصب سازه تابلوهای راهنمای مسیر جدید در کندروی بزرگراه شهید خرازی ورودی پل شهید مطهری و در محل دسترسی محلی ناژوان خبر داد و گفت: تعویض و نصب سازه تابلوهای راهنمای مسیر جدید در کندروی بزرگراه شهید خرازی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال انجام و سازه‌های فرسوده قدیمی حذف شد.

کد خبر 410101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.