نیازمند جانشین بیرانوند/ سپاهان چشم امید ایران

در هفته‌ای که نمایندگان ایران نمایش‌های کم فروغی در آسیا داشتند، سپاهان با امیر قلعه نویی در خاک امارات العین را به زانو در آورد تا بازگشتی با شکوه به لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - چهارشنبه ۲۳ بهمن‌ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "بیمارستان استقلال" به رسیدن شمار مصدومین استقلال به عدد هشت پرداخت، مصدومانی که پرچم‌دار آنها شیخ دیاباته و مهدی قائدی هستند، ستاره‌های خط حمله آبی پوشان که نبودن آنها روزهای سختی را برای خط حمله استقلال ایجاد خواهد کرد؛ این روزنامه در عنوانی دیگر از احتمال جایگزینی بیرانوند با پیام نیازمند خبرداد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "چشم امید فوتبال ایران" به برتری قاطع و چهار گله سپاهان در خاک امارات مقابل العین پرداخت، برتری که مطمئناً بهترین شروع برای طلایی پوشان بعد از بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بود و این پیروزی را باید مدیون ثبات تیمی خود باشند.

"هدف" با عنوان "الدوهیچ" به شکست دو گله پرسپولیس مقابل الدحیل قطر پرداخت، شکستی که عیان‌ترین دلیل آن اشتباهات فردی متعدد سرخپوشان بود که نتیجه آن یک شروع تلخ برای صدرنشین لیگ برتر ایران بود.

"ایران ورزشی" با عنوان "جنگ نابرابر" از مصاف نابرابر نمایندگان ایران در آسیا نوشت، جایی که تیم‌های ایرانی در سودای موفقیت با بازیکنان درجه چند اروپا هستند و در سوی مقابل رقبای آنها ستارگانی همچون گومیس و مانژوکیچ را جذب می‌کنند.


"پیروزی" با عنوان "تلخی یک تکرار" به اشتباه مهلک مدافعین پرسپولیس روی گل اول الدحیل پرداختند، جایی که اعتراض بیهوده به داوری همچون بازی ایران مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا برای ایرانی‌ها سخت و تلخ تمام شد.


"صدای سپاهان" با عنوان "جون و دلم میره برات" از نمایش بی‌نقص، خیره کننده و درخشان سپاهان مقابل العین نوشت، پیروزی که بازگشتی درخشان برای طلایی پوشان به لیگ قهرمانان آسیا بود.


"سبز سبزم" با عنوان "رادولوویچ می‌خواهد آبی‌ها را در آزادی غافلگیر کند" به مصاف جذاب ذوب آهن و استقلال در روزهای آتی در آزادی پرداخت، مصافی که برای استقلال به دلیل مصدومین زیاد و برای ذوب آهن به دلیل تقابل با یک تیم بالانشین سخت و دشوار است.

کد خبر 410095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.