بهره‌برداری از سه پروژه شهری در فولادشهر

شهردار فولادشهر از افتتاح سه پروژه عمرانی خدماتی شهرداری این شهر به مناسبت دهه فجر خبر داد.

بابک محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از لنجان با اشاره به بهره‌برداری از طرح‌های خدماتی عمرانی شهرداری فولادشهر به مناسبت دهه فجر، اظهار کرد: مدیریت شهری فولادشهر در اجرای پروژه‌های خدماتی عمرانی خود همواره به دنبال ایجاد عدالت بین مناطق مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه هدف مدیریت شهری فولادشهر تقویت زیرساخت‌ها و افزایش امید و نشاط شهروندی و همچنین کاهش احساس تبعیض بین شهروندان است، افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر سه طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهر افتتاح شد که پارک ترافیک و کودک با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۹ هزار مترمربع از جمله آن‌هاست.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: بهره‌برداری از ساختمان سازمان سیما، منظر و فضای سبز فولادشهر با اعتبار پنج میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع و افتتاح پارکینگ پارک پرنیان در زمینی به مساحت ۹ هزار مترمربع و اعتبار هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی بود که در دهه مبارک فجر افتتاح شد.

محمدی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نسل‌های جدید را در برابر توطئه‌های شوم استکبار جهانی بیمه می‌کند، عنوان کرد: با توجه به ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی فولادشهر، بزرگترین میدان این شهربه نام این شهید نامگذاری شد.

کد خبر 410087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.